למען האמת, לא ברור לנו בדיוק מה אמור הגרנד-טור להביע. מדובר בגרסת-קונספט של הקליאו עם מרכב 3 דלתות וזנב מוארך, כך שאם ממש תרצו תוכלו לקרוא לזה 3 דלתות סטיישן. לאורך הכללי נוספו 22 ס"מ שמביאים את הגרנד-טור לממדים חיצוניים של מגאן-האצ'בק, כמעט בדיוק. בהתאם לכך תא המטען מכיל 430 ל', או – אם מקפלים את המושבים האחוריים – 1,275 ל' עם משטח העמסה באורך של 1.70 מ'. נחשו למה זה טוב? כן, בדיוק, לכל מיני פרטים שאנשים בעלי סגנון חיים אקטיבי סוחבים איתם. עם זאת, החשיבה הפרקטית לא הגיעה עד מידות הגלגלים: לא רק שהחישוקים גדולים כיאה לרכב תצוגה, הם גם בעלי מידות שונות: "205/40-18 מלפנים, "225/40-19 מאחור. שלא תטעו – ההנעה נותרה קדמית, ובסעיף זה דווקא אין לנו טענות כי מדובר במנוע ה-2.0 ל' של הקליאו רנוספורט עם 200 כ"ס (בהמון סל"ד) ותיבת 6 הילוכים ידנית. שוב דבר דרמטי עד עכשיו. הגימיק האמיתי הוא שהמכונית "פותחה סביב מוטיבים של צילום ומולטימדיה". בעברית זה אומר שהיא מצויידת במצלמה דיגיטלית עם קיבולת של 10 מגהפיקסל (לאלו מכם שלא בעניינים, זה די הרבה), מצלמת וידאו דיגיטלית המצלמת סרטי MP4 עם זכרון פלאש של 2 ג'יגה, ומחשב נישא – וכל זה מאוחסן בתאים נשלפים מתחת לרצפת תא המטען. לאחר שהצלם סיים את עבודתו הוא יכול לשבת במושב המובנה, להעביר את החומר למחשב ולצפות בו בניחותא. פשוט תפור לעבודה של צלמי-מערכת כמו תומר פדר שלנו. את סרטי הוידאו שצולמו אפשר להקרין באמצעות מערכת הבידור על בסיס DVD עם מסכים בגב המושבים הקדמיים. סרטון: רנו קליאו גרנד טור >