איש לא הופתע מהופעת ה-M3 בז'נבה – הדבר היה ידוע מראש – וגם לא מהעובדה שמנוע V8 תחוב בחרטומה, לראשונה אי פעם (הדור הראשון של ה-M3 בשנות ה-80 היה בעל מנוע 4 ציל', ואלו שבאו אחריו קיבלו מנועי 6 ציל' טוריים). המכונית שמוצגת עכשיו בז'נבה עדיין איננה המוצר הסופי: באופן פורמלי היא מוגדרת כקונספט. אבל איש לא קונה את זה, והדגם הסדרתי צפוי להגיע לשוק עוד השנה, בתוך חודשים ספורים. למרות ההתבססות על סדרה 3 קופה, רק מעט רכיבים משותפים לשתי המכוניות. פריטים ראויים לציון הם הגג העשוי פלסטיק מחוזק בקרבון (כמו ב-M3 CSL וב-M6 הנוכחית) ומכסה המנוע, העשוי אלומיניום. כנפיים מורחבות מכסות על צמיגי "19 שמנמנים כדי ליצור את המראה האגרסיבי המתבקש, ולטעמנו, אגב, זהו מראה נפלא. מאחור יש ספוילר צנוע על מכסה תא המטען, מלפנים – כונסים שנראים כבעלי תאבון בריא. את ההנעה מספק כאמור מנוע V8 אשר נגזר ממנוע ה-V10 עטור-הפרסים של ה-M5, וכמותו מספק את כוחו באמצעות סל"ד גבוה. פרט לנפח של 4.0 ל' אין עדיין ביצועים רשמיים, אך הערכות מדברות על 420 כ"ס כמינימום ועד 450 כ"ס כמקסימום. אולי אנחנו ממהרים לחרוץ דין אך עושה רושם כי ה-M3 תמשיך לשכון בפסגת המשפתיות-הגדולות החמות.