במסיבת-העיתונאים שתערוך ניסאן מחר במסגרת ימי העיתונות של תערוכת ז'נבה, תחשף ה-350Z לאחר מקצה שיפורים – בעיקר מכני. מנוע מחוזק הוא השינוי העיקרי. השינוי בתפוקה אינו דרמטי, 313 כ"ס (ב-6,800 סל"ד) לעומת 300 (ב-6,400) עד עתה, כאשר תקרת הסל"ד עלתה ב-500 סל"ד ל-7,500; המומנט המירבי גדל עוד פחות, בחצי קג"מ וללא שינוי בסל"ד, ועומד על 36.5 קג"מ ב-4,800 סל"ד. אבל ניסאן מגדירה את המנוע הזה כ"דור חדש", ובין היתר מדברת על תזמון שסתומים משתנה עם טווח רחב יותר, יחס דחיסה גבוה יותר, סעפת פליטה משופרת, ומיסבי טלטל וגל-ארכובה מחוזקים לעמידה בסל"ד הגבוה יותר. מרכז הכובד של המנוע הונמך ב-1.5 ס"מ. חיצונית תוכלו לזהות את ה-350Z החדשה על-פי תפיחה מוצנעת על מכסה המנוע, שעוצב כדי לדמות יותר למייסד שושלת ה-Z, ה-240Z. מבחוץ יש גם אופציות צביעה חדשות, בתא הנוסעים יש אופציית גימור חדשה בגוון אפור, וחידוש בטיחותי – משענות ראש אקטיביות. הצמיגים המקוריים שונו גם הם, לטובת ברידג'סטון פוטנזה RE050A, שאמורים לספק נסיעה נעימה יותר מבלי לפגוע באחיזה. המכירות באירופה יתחילו באביב, דהיינו ממש או-טו-טו. סרטון וידאו: ה-350Z בנסיעה >