אין חובב רכב שלא מכיר את משפחת הסופר-7, מכונית סופר קלה בעלת התנהגות מרנינה שפותחה ויוצרה במקור על-ידי לוטוס, אולם פיתוחה וייצורה נמשך על-ידי חברות שונות לאחר הפסקת הייצור בלוטוס. קייטרהאם היא הגדולה שבאותן ממשיכות דרך ומייצרת למכונית הקטנה גרסאות שיכולות להשפיל על המסלול ובנתוני תאוצה לא מעט מכוניות על יקרות להחריד. אבל במקביל לאותן מפלצות היא מייצרת גם גרסאות בסיסיות האמורות לשמור על הקסם הבסיסי של הסופר-7 המקורית – מכונית ספורטיבית למהדרין במחיר הנמצא בהישג ידו של אדם מן השורה. אותן גרסאות בסיסיות השתמשו בחמש-עשרה השנים האחרונות במנועי סדרה K של רובר, אלא שהבעייתיות בשימוש במנועים של יצרן שפשט את הרגל ברורה, ולכן חיפשו מהנדסי החברה מחליף – כזה שישלב מחיר סביר עם הספק ומשקל מתאימים. התשובה נמצאה במנועי סדרה סיגמא של פורד בנפח 1.6 ל'. עכשיו מצטרפת לגרסת הבסיס, המציעה 125 כ"ס, גרסה משופרת של אותו מנוע המציעה תוספת של 25 כ"ס תמורת עוד 1,500 ליש"ט למחיר (ו-17,500 ליש"ט בסך הכל – ולא, חבל שתבררו כמה זה יוצא בשקלים...). השיפור בהספק התקבל בזכות סעפת יניקה חדשה בשילוב גופי מצערת חדשים וכמובן – מיפוי מחדש של מחשב המנוע. אבל הספק של כמעט 100 כ"ס לליטר ממנוע לא מוגדש מגיע עם מחיר – שיא ההספק מגיע ב-6,900 סל"ד, ושיא המומנט (16.6 קג"מ) מגיע ב-5,600 סל"ד. עם משקל עצמי של 550 ק"ג בלבד (יש גם גרסת סופרלייט העולה עוד כמעט 3,000 ליש"ט תמורת חסכון של 50 ק"ג...) הנותן יחס הספק משקל (יבש) של 270 כ"ס, המכונית מספקת תאוצה לשישים מייל (96 קמ"ש) בפחות מחמש שניות – בתנאי שאתם לא בממדים הממוצעים של כתבי "אוטו"...