הודעה חריפה שהוציא אתמול ארגון NCAP האירופי שופכת אש וגפרית על ראש קרייזלר, לאחר שהוויאג'ר זכה לתוצאה עלובה של כוכב-וחצי בסבב האחרון של מבחני הריסוק. מנכ"ל NCAP הביע "תדהמה" על שבפרק זמן של 7 שנים לא הצליחה קרייזלר לשפר את הבטיחות של המיניוואן שלה. ב-1999 קבע הוויאג'ר שיא שלילי כאשר השיג 0 נקודות (!) בריסוק הקדמי. בסבב הנוכחי הושג ציון מעט טוב יותר, אבל עדיין רחוק מדרישות המינימום כפי שהן מוגדרות על-ידי NCAP: רק 3 נקודות מ-16 אפשריות בריסוק הקדמי. עקב כך, ולמרות ציון טוב של 17 מ-18 נקודות בריסוק הצד, הציון הכללי של הוויאג'ר הוא 2 כוכבים בלבד כאשר הכוכב השני מקבל קו אדום דרכו, אשר מעיד על סכנת-חיים (ב-1999 נקבע ציון הכוכבים על פי קריטריונים שונים במקצת, ולכן קיבל אז הוויאג'ר 2 כוכבים). יש לציין כי הדגם שנבדק הוא ה'גרנד וויאג'ר', בעל בסיס הגלגלים הארוך; ציוד הבטיחות במכונית שרוסקה כלל כריות קדמיות וכריות-וילון צידיות, אך לא כריות-צד רגילות. גם בהגנה על הולכי-רגל נכשל הוייאג'ר כליל וקיבל 0%, וכמובן 0 כוכבים (במבחן ב-1999 התוצאה היתה טובה יותר, והספיקה לכוכב בודד). יש לציין כי אין מדובר בדור החדש של הוויאג'ר, אשר הוצג לא מכבר בתערוכת דטרויט, אלא בדור הקודם. המכוניות הנוספות שנבחנו בסבב היו: וולוו C30: ציון ריסוק של 5 כוכבים, כצפוי (15 מ-16 בריסוק קדמי, 17 מ-18 בריסוק צד); 4 כוכבים בהגנה על ילדים, כוכב אחד בהגנה על הולכי רגל. פולקסווגן אאוס: 4 כוכבי ריסוק (12 מ-16 בריסוק קדמי, 17 מ-18 בריסוק צד); 4 כוכבים בהגנה על ילדים, 2 כוכבים בהגנה על הולכי רגל שברולט קפטיבה: 4 כוכבי ריסוק (12 מ-16 בריסוק קדמי, 17 מ-18 בריסוק צד); 3 כוכבים בהגנה על ילדים, 2 כוכבים בהגנה על הולכי רגל.