בתערוכת בולוניה אתמול הציגה יגואר את דגם 2008 של ה-S-טייפ, לאחר שעבר רענון נוסף. מכונית הסלון הקשישה הגיעה לשוק עוד ב-1999, ועברה מאז שתי מתיחות-פנים, ב-2001 ו-2004. מתיחה זו, השלישית במספר, היא האחרונה בהחלט: יגואר כבר הודיעה כי בתערוכת פרנקפורט 2007 תציג דגם חדש לגמרי, שיחליף את ה-S-טייפ ב-2008 (כשנת דגם 2009) ויקרא XF. השינויים העיצוביים שבוצעו אינם משמעותיים. כל הגרסאות מקבלות מעתה את הפגוש ושבכת-הרשת של גרסת ה-R. מידות החישוקים הסטנדרטיים הוגדלו, כאשר בגרסאות הבסיס המידה המינימלית היא "17 במקום "16, ואילו גרסת ה-R הקרבית מקבלת חישוקי "19 תקניים במקום "18. תא הנוסעים עבר שדרוג עם מושבים חדשים, ריפודי עור סטנדרטיים בכל הגרסאות, אופציות גימור חדשות ועוד. חיישני חניה אחוריים מהווים חלק מאבזור סטנדרטי משופר. לפחות בבריטניה, היצע המנועים צומצם. ה-V6 הבסיסי בנפח 2.5 ל' הוסר מההיצע, כמו גם ה-V8 האטמוספירי בנפח 4.2 ל'. זה מותיר רק שני מנועי בנזין, 3.0 ל' V6 עם 238 כ"ס שמעתה מוצע רק עם התיבה האוטומטית (6 היל'), וה-R עם מנוע V8 מוגדש בעל 395 כ"ס, גם הוא עם תיבה אוטומטית 6 היל'. אופציית הדיזל היחידה היתה ונותרה 2.7 ל' V6 – אותו מנוע משותף לפורד ופיז'ו-סיטרואן – בעל 207 כ"ס, אשר ממשיך להיות מוצע עם תיבות 6 הילוכים ידנית או אוטומטית. היצע רמות הגימור הפך לפשוט יותר, עם שלוש רמות אפשריות לדגמי ה-V6 ואחת ספציפית ל-R. החדשות הטובות הן שהמחירים ירדו – בבריטניה על כל פנים. מחיר גרסת ה-R, למשל, ירד מכ-50,000 ליש"ט ל-45,000 בלבד. לפי ההודעה לעיתונות ניתן להזמין את המכונית כבר עתה בסוכנויות (בחו"ל), למרות שהיא מוגדרת כדגם 2008.