לא רק טויוטה מתכננת להסתער על מירוץ הבאחה 1000 הקרוב. גם מיצובישי מתכננת להשתתף, באותה קטגוריה כמו ה-FJ קרוזר – קטגוריית ^מיני סטוק^. הנשק במקרה זה הוא הריידר, טנדר המבוסס על הדודג' דקוטה. מיצובישי תשתמש במנוע V6 בנפח 3.7 ל', עם שיפורים כמו אלו של הטויוטה – דהיינו בעיקר בתחום המיתלים, הבלמים והבטיחות. בצעד חריג, נהג אחד ויחיד ישא את המעמס על כתפיו: משימה מפרכת על פי כל קנה מידה. יחד עם ה^באחה ריידר^ תציג מיצובישי גם את ה^אבולנדר^, אאוטלנדר שעבר טיפול-סטרואידים, עם יכולת ספורטיבית (וגם חרטום) האמורים להזכיר את הלנסר-אבולושן – ומכאן השם. למנוע ה-V6 בנפח 3.0 ל' התווסף מגדש-על, המעלה את הספק מ-220 ל-300 כ^ס. מיתלי קוילאובר מיוחדים דואגים להצמדה לקרקע, ודיסקים מחוררים יחד עם קליפרים 6 בוכנות מתוצת ברמבו מספקים יכולת עצירה משופרת. חישוקי ^20, כנפיים מורחבות, ערכה אוירודינמית ופרונט עם כונסים אימתניים מספקים את המראה השרירי הנדרש. בתא הנוסעים יש מושבי רקארו, מערכת ניווט עם כונן קשיח בנפח 30 ג'יגאבייט, מערכת בידור עם DVD ומערכת שמע רוקפורד-פוסגייט. ולסיכום, קבלו את ה-Feast i – גרסה מיוחדת של ה-i הקטנטן והחביב דמוי-הסמארט מהשוק היפני. הגרסה המוצגת ב-SEMA זכתה, בנוסף לצביעה חיצונית צעקנית, גם למיתלים משופרים, תוספות אוירודינמיות, ותא נוסעים שנראה יותר כמו תא טייס עם מערכת שמע מהסרטים, מספר צגי LCD ומה לא.