הוולוו C30 הוצגה רשמית בתערוכת פריז שנסגרה לא מזמן וכבר עכשיו, בתערוכת SEMA, מציגה החברה שלוש יחידות שעברו שינויים על ידי סדנאות שיפורים שונות. כל אחת מהחברות קיבלה לידיה C30 מגרסת ה-T5 המספקת 220 כ"ס ומשודכת לתיבה ידנית בעלת שישה יחסי העברה, ולכולן ניתנה יד חופשית לספק את הפירוש שלהן ל-C30 הטובה ביותר. המגבלה היחידה שהטילו אנשי וולוו היתה לא לפגוע בבטיחות המכונית, כאשר כל אביזרי הבטיחות (כריות אוויר וכיו"ב) חייבים לתפקד בצורה תקינה. ה-C30 הראשונה היא זו של סדנת Evolve (הצהובה). הפירוש של הסדנא לאתגר של וולוו הוא מכונית ביצועים לכביש ולמסלול. מנוע ה-T5 קיבל שיפורים רבים, שהעיקרי ביניהם הוא התקנת שני מגדשי טורבו חדשים (במקום המגדש הבודד במקור) שהעלו את ההספק ל-507 כ"ס, (יותר מפרארי F430!!) אשר מועברים לארבעת הגלגלים. נתוני ביצועים לא נמסרו אך הסדנה ציינה כי הותקנו בלמים ומושבים משודרגים ומבחוץ תמצאו שינויים נוספים – פגוש אגרסיבי, ספוילר אחורי, חישוקים מגודלים ועוד. המכונית השניה היא מבית IPD, היא נצבעה בצבעי הדגל השבדי (כחול-צהוב, למי שלא חובב שבדיה או טריוויה) וזכתה לדלתות כנפי שחף וקיט חיצוני הכולל חצאיות, פנסי ערפל כפולים מלפנים, דיפיוזר ועוד. הספק המנוע שופר ל-384 כ"ס, אך השקעה רבה יותר נעשתה בפנים הרכב עם מסך מגע, תצוגה צפה ותא מטען מלא כל-טוב (ראו תמונה). ה-C30 השלישית היא תוצאה של שיתוף פעולה בין סדנת Heico, המתמחה בשיפור כלי רכב מבית וולוו, לחברת Burton Snowboard. גם כאן הספק המנוע שופר, אבל בצורה מתונה יותר (300 כ"ס "בלבד"). גולת הכותרת היא אופציה לשנות את גובה הרכב לפי בחירתכם וצביעה מיוחדת שמתמזגת עם השטח (לא תתקשו לדעת מי היא מבין השלוש), בסגנון צבאי משהו. כמו כן, יש רביעיית מפלטים מאחור ומיגוני שטח (או לפחות כאילו שטח) בפנים יש מערכת ניווט ניידת ועל הגג גלשן מבית Burton.