בעקבות פורד, פרסמו היום ג'נרל-מוטורס ודיימלר-קרייזלר את תוצאותיהם העסקיות לרבעון השלישי של 2006. GM השיגה כצפוי תוצאות משופרות באופן ניכר לעומת 2005: הפסד קטן (במונחים יחסיים, כמובן) של 115 מיליון דולר, לעומת הפסד של 1.7 מיליארד ברבעון השלישי של 2005 ו-10.5 מיליארד בשנת 2005 כולה (ובהחלט כסף קטן לעומת הפסד המילארדים של פורד). GM אף רשמה רווח תפעולי של יותר מחצי מילארד דולר, אלא שהוצאות חד-פעמיות בשיעור 644 מיליוני דולרים (הוצאות עבור דלפי, עלות רה-ארגון ופיטורין ועוד) הביאו להפסד כולל. בניגוד לפורד, סך ההכנסות עלה ב-3.6%, ל-48.8 מיליארד דולר. דיימלר-קרייזלר מצידה רשמה רווח תפעולי של 892 מיליון אירו, פחות ממחצית הרווח בתקופה המקבילה ב-2005. הרווח הנקי ירד מ-855 ל-541 מיליון אירו. חטיבת מרצדס וחטיבת המשאיות השיגו אמנם תוצאות מצוינות תוך שיפור לעומת 2005, אך לא היה די בכך כדי לאזן את המאזן הגרוע של חטיבת קרייזלר. קבוצת מרצדס (כולל סמארט) מכרה 307,500 מכוניות, דומה למה שהשיגה אשתקד באותה תקופה, כשהרווח התפעולי מזנק ב-127% (!) ומגיע עד קרוב למיליארד אירו. חטיבת המשאיות השיגה רווח תפעולי של כ-550 מיליון אירו, גידול של למעלה מ-50%. גם הזרוע הפיננסית השיגה גידול ברווח אבל מכירות מותגי קרייזלר צנחו מ-663,400 ל-504,400 יחידות, ירידה של 24%, עם הפסד תפעולי של כ-1.2 מיליארד אירו. סך מכירות הקבוצה כולל אוטובוסים ומשאיות הגיע לכמיליון יחידות, ירידה של 14%. ההכנסה הכוללת ירדה מ-38.2 ל-35.2 מיליארד אירו, כ-44 מיליון דולר.