חובבי הקלסיות שביניכם יכירו אולי את תצורתה הבלתי-שגרתית של ה^טווינטק V-טווין^: מנוע V כפול-צילינדרים המותקן לפני הגלגלים הקדמיים, כפי שעשתה מורגן במכונית התלת-גלגלית שלה לפני 70 שנה (למוטו-גוצי באיטליה, המוכרת יותר כיצרנית אופנועים, היתה מכונה דומה). הדגם העכשווי מונע בידי מנוע מקורר-אוויר בנפח 2,000 סמ^ק, מבוסס על מנועי הרלי-דייוידסון אך מיוצר בידי חברת S&S, המוכרת היטב כספקית מנועים לאופנועי קאסטום. ההספק המירבי הוא 125 כ^ס, מספיק כדי לתת למכונית הקלילה – כ-510 ק^ג בלבד – ביצועים נאים: 0 ל-60 מייל/שעה בכ-4.5 שניות. התיבה היא סקוונסיאלית מתוצרת היולנד, ויש שפע של חלקי אלומיניום ורכיבים מהשורה הראשונה; שימו לב למיקום בולמי הזעזועים ולמנגנון המפעיל אותם. החברה, המכונה פשוט Twintech, מצהירה על רמת אחיזה המאפשרת תאוצות-צד של 1.1 G. נתונים על מחירים אין עדיין.