שלוש פעמים עברתי ליד הדוכן של איסוזו בתערוכת פריז מבלי להעיף מבט שני בטנדרים שאיכלסו אותו – עם כל כך הרבה מכוניות אקזוטיות מסביב, למה שדווקא טנדר מוכר ואפור, שלא נמסר על שום שינוי צפוי בו, יזכה לתשומת לב מיוחדת? עד שקלטתי שהפנים נראות קצת שונות ושבמכסה המנוע נפער כונס אוויר מגודל... בירור זריז עם נציג היצרן העלה שאכן יש דברים בגו, ולא מעט – מאחורי מתיחת הפנים הקלילה לגריל ולפנסים נמצא עדיין מנוע ה-3.0 ל' המוכר, אך הוא זכה למערכת הזרקת דלק מודרנית בשיטת מסילה משותפת. שדרוג מערכת הדלק מעלה את ההספק ל-165 כ^ס, מה שמצטייר כרף הכניסה לעולם הטנדרים המודרני, לפחות בישראל. כנראה שגם באיסוזו מודעים למוניטין האמינות הבעייתי שצברה מערכת המסילה המשותפת שהיתה מותקנת בטרופר, משום שהנציג ממהר להדגיש כי מדובר במערכת שונה לחלוטין מזו ששירתה את הטרופר (כאן היא מתוצרת דנסו, שם היא היתה מתוצרת קטרפילר). אם זה לא מספיק, זוכה הדי-מקס גם לתיבת העברה אוטומאטית חדשה מבית אייסין, אם כי עדיין עם ארבעה הילוכים בלבד. אותו הנציג טוען כי מעבר לשינויים הברורים במפרט ובמראה, זכה הדור החדש של הדי-מקס גם לבידוד רעשים עדיף וטיפול שורש לשיפור העידון והאיכות בתא הנוסעים. מ-UMI נמסר כי הדי-מקס המתוח יגיע רק בעוד כחצי שנה. המחיר יהיה, ככל הנראה, גבוה יותר, אם כי אין עדיין הערכה בכמה בדיוק ותקוותם היא כי יוכלו לשמור על פער המחיר לעומת המתחרים הראשיים. היה ולא, תשקל האפשרות להתחיל ליבא את הגרסה בעלת מנוע ה-2.5 ל', שמפיק 136 כ^ס.