תחרות "אוטו השנה" של ‘אוטו‘ ו-msn יוצאת לדרך בפעם השתים עשרה, וכוללת כמנהגנו גם את בחירת קניית השנה והטובות בכל קטגוריהכמו בכל שנה במהלך שתים עשרה השנים האחרונות, יוצאת תחרות ^אוטו השנה^ לדרך. 43 מועמדות מתחרות על תואר ^אוטו השנה^ של מגזין אוטו ו-msn. לכולן התוודענו במהלך השנה האחרונה, נהגנו בהן בארץ (מכוניות בהן נהגנו רק בחו^ל אינן משתתפות בתחרות), ויש להן מכנה משותף אחד: הן חדשות בישראל (לא תמיד חדשות בעולם). מה צריך כדי להיות אוטו השנה? אוטו השנה אינו בהכרח הטוב ביותר או הנמכר ביותר, אוטו השנה צריך להציג חידושים או תפישה מקורית, או להפוך את הנהיגה למשהו מרענן, שונה או ייחודי. טויוטה פריוס, אוטו השנה 2005, הוא דוגמה מצוינת. לנד רובר דיסקברי, אוטו השנה 2006, הוא דוגמה שונה, ומוצדקת לא פחות. ומי יהיה אוטו השנה 2007? הצבעות הקוראים והגולשים יאספו באמצעות גלויות שתשלחו בדואר ובפקס, במקביל לבחירות שייעשו באתר msn ובאתר ^אוטו^ (ההצבעה לגולשים רשומים בלבד, ההרשמה לאתר קצרה, ובחינם), ואלו ישוקללו עם דעת המערכת לכדי בחירה אחת ויחידה. הזוכה יוכרז בגיליון דצמבר החגיגי, הגיליון ה-250 במספר של 'אוטו'. בין המצביעים יוגרלו, כמובן, גם פרסים יקרי ערך מתנת חברת השעונים certina, שלקחה חסות על התחרות. *** אוטו השנה אינו הבחירה היחידה, כמובן. בחירה חשובה נוספת היא ^הקנייה הטובה של השנה^, והמועמדים הם כל הדגמים המוצגים כאן, בכל הטבלאות. כמו כן תוכלו לבחור מהו הדגם המצטיין לדעתכם בכל קטגוריה, וגם כאן אפשר ורצוי לבחור דגם חדש שהביא לקבוצה משב רוח רענן, מקורי וייחודי. *** אנחנו שבים ומזכירים כי ההשתתפות אסורה על עובדי ונציגי יבואני הרכב וכי כל הצבעה שתישלח מטעמם תיפסל לאלתר. עוד חשוב לציין כי היבואנים זכו להתראה על השתתפות בתחרות וכי ניתנה להם הארכה לספק לנו מכוניות למבחן עד ל-15 באוקטובר. רכב שלא יבחן עד צאת הגיליון הבא לאור, תישלל השתתפותו בתחרות.