אומנם מי שחי בישראל עשוי לחשוב כי המותג ^אופל^ כמעט ונעלם, אבל האמת היא שבאירופה הוא עוד חי ובועט. הבעיטה האחרונה מגיעה בדמות מתיחת שרירים לגרסה החזקה של הדגם המשפחתי, הווקטרה OPC. במרכז החגיגה עומדת תוספת של 25 סוסים לעדר המכובד שכבר מאכלס את חרטום הווקטרה, מה שמעמיד את הסך על 280 כ^ס. ההספק הנוסף מגיע בזכות שינויים במערכת הגדישה ושיפורים למנוע ה-2.8 ל' (V6) ולמערכת הניהול שלו. תוספת ההספק מקצצת ארבע עשיריות שניה מהמאוץ הקלאסי ל-100 קמ^ש שיארך עכשיו 6.3 שניות בגרסת הסדאן ו-6.5 ש' בגרסת הסטיישן. כמובן שאל עדכוני המנוע (למרות היותם צנועים למדי במונחים יחסיים) מצטרפת הצהרה על שיפורי שלדה בדמות כיול מחדש של המתלים ומערכת בקרת השלדה האקטיבית, כולל הבדל מודגש יותר בין מצב הספורט למצב הרגיל. באותה הזדמנות חושפת ווקסהול, התאונה הבריטית של אופל, מכונית שרירים אמיתית – גרסת מגדש-על למונרו VXR (מכונית הנעה אחורית גדולה עם מנוע קורבט, שמקורה בשלוחה האוסטרלית של GM – הולדן). בגרסה זו מקבל מנוע ה-6.0 ל' V8 מגדש-על, שמעלה את הספקו בכמעט 100 כ^ס לנתון נאה ועגול של 500 כ^ס. המומנט עולה גם הוא לערך נאה, אם כי מעט פחות עגול – 69 קג^מ (במקום 54.1). אבל הנקודה הראויה באמת לציון במכונית ה^פחות-מחמש-שניות-למאה-וכמעט-300-קמ^ש^ הזו היא המחיר – רק 36,000 לירות שטרלינג, כמחצית ממחירה של 911 קאררה 4, למשל...