מיצובישי פרסמה היום תמונות ופרטים (מועטים) ראשונים אודות הדור החדש של הפאג'רו, אשר יערוך את הופעת הבכורה שלו בתערוכת פריז הקרובה. מיותר לציין, אגב, שהתמונות דלפו עוד קודם לרשת... מהמעט שפורסם עכשיו קשה ללמוד משהו לגבי השינויים לעומת הדור הנוכחי. מדובר על מנוע דיזל חדש, בעל מסילה משותפת בשעה טובה (המנוע הנוכחי הוא הזרקה ישירה בלבד), אם כי הנפח נשאר 3.2 ל'; מנוע הבנזין V6 גדל ל-3.8 ל', נפח שכבר נעשה בו שימוש בגרסאות של הפאג'רו בשווקים מחוץ לאירופה. מיצובישי מבטיחה כי יכולת השטח נשמרה ואף שופרה, כולל האופציה לנעילת דיפרנציאל אחורי, וכי במקביל שופרה ההתנהגות בכביש. העיצוב אינו נראה כאילו מדובר בדגם חדש לגמרי אלא יותר כמו מתיחת-פנים עם חרטום שעוצב מחדש. לשאר הפרטים נאלץ להמתין ל-28 לחודש, פתיחת ימי העיתונות של תערוכת פריז, אבל אנו כבר יכולים לספר כי הפאג'רו החדש ייוצר ביפן ייוצא משם בסופו של דבר ליותר מ-170 מדינות, וכי השיווק באירופה יתחיל כבר החודש. לצידו של הפאג'רו, אגב, יעמוד בדוכן מיצובישי גם הפאג'רו אבולושן היעודי למירוצי ראלי, בגרסה שעוצבה מחדש לקראת ראלי דאקאר 2007.