דייהטסו מוסיפה גרסת הנעה כפולה לסיריון המוכרת. כמקובל העידן המודרני, הכוח יועבר לגלגלים הקדמיים, כאשר האחוריים יצטרפו לפי הצורך בעזרת מצמד ויסקוזי. גרסת ההנעה הכפולה תוצע בשידוך עם המנוע הגדול (הכל יחסי כן?) בלבד – 1.3 ל' 87 כ"ס – המוכר לנו מהגרסה המיובאת לארץ (מנוע הליטר המספק 69 כ"ס לא מיובא) וישודך לתיבה ידנית ואוטומטית. מערכת ההנעה הכפולה גובה מחיר צנוע יחסית במשקל – תוספת של 40 ק"ג בלבד בהשוואה לגרסאות ההנעה הקדמית. דייהטסו לא ציינו האם הסיריון עברה הגבהה כל שהיא לכבוד קבלת ההנעה הכפולה, ויתכן כי פשוט מדובר בגרסה המיועדת לאי הצפוני של יפן, המכוסה שלג חלק ניכר מהשנה.