14,499 מכוניות נמסרו בישראל בחודש יולי החולף – מעט יותר מהממוצע השנתי. סך המסירות עד כה עומד על כ-87,650 מכוניות, שיפור קל עד זניח לעומת נתוני שנה שעברה. חלוקת העוגה בין היבואנים השונים כללה אומנם את משחקי הכסאות המוזיקליים המקובלים, אולם לא נרשמו הפתעות מרעישות. אל ראש טבלת המסירות החודשית חזרה טויוטה (שהובילה במאי ונכנעה למסירות שיא של מאזדה ביוני) עם כמעט 2,300 מסירות. אחריה נמצאת יונדאי המתאוששת עם כ-1,900 מסירות בעוד אנשי מאזדה נחים מעמל יוני עם כ-1,300 מסירות, מרשים לפער בפסגת טבלת המסירות המצטברת להצטמצם לכי 900 מכוניות בלבד. בהמשך הטבלה נמצאת פורד, האחרונה עם מסירות ארבע סיפרתיות. מיצובישי פספסה את ה-1,000 העגול במכוניות בודדות, אבל יכולה להתנחם במקום החמישי, עם קצב מסירות שמזכיר במשהו את הימים הטובים. על המקום השישי התנהל קרב צמוד בין שברולט לפולקסוואגן, שהוכרע על חודן של מכוניות בודדות. סימן טוב לפולקסוואגן המתאוששת, אבל קצת פחות לשברולט הצונחת. מסירות יולי 2006: 1. טויוטה – 2,296 2. יונדאי – 1,923 3. מאזדה – 1,287 4. פורד – 1,139 5. מיצובישי – 986 6. שברולט – 752 7. פולקסוואגן – 746 8. סיטרואן – 650 9.דיהטסו – 636 10. סובארו – 579 מסירות מצטברות ינואר-יולי 2006 (הנתונים המקבילים מ-2005):1. מאזדה – 13,119 (12,969) 2. יונדאי – 12,219 (13,121) 3. טויוטה – 10,487 (9,616) 4. פורד – 7,510 (6,588) 5. שברולט – 5,140 (7,086) 6. סובארו – 4,558 (3,210) 7. מיצובישי 4,086 ( 3,522) 8. פולקסוואגן – 3,620 (2,362) 9. רנו – 3,330 (4,523) 10. הונדה 3,227 (3,077)