קניתם מרצדס SL600 חדשה, תתחדשו. מתחת למכסה המנוע שוכנת לה יחידת הנעה בנפח 5.5 ל' המספקת 517 כ^ס ו-84.6 קג^מ בעזרת שני מגדשי טורבו, וכל הכוח הנ^ל מועבר בעזרת גיר אוטו' 5 היל' לגלגלים האחוריים. אבל התרגלתם לכוח, התחושה היא כבר לא כמו קודם, וגם לא יזיק איזה שיפור קל למראה. כנראה שעליכם חשבו בסדנת בראבוס הגרמנית עם הרעיון לשפר את ה-SL600, כדי ליצור את ה-SV12S. בראבוס התחילו עם הגדלת נפח המנוע מ-5.5 ל' ל-6.3 ל', וחיזוק רכיבים שונים במנוע, שני המגדשים הוחלפו ביחידות גדולות יותר ויש גם אינטרקולר חדש. לאחר כל השינויים דף הנתונים מרשים הרבה יותר, 730 כ^ס ו-134.7 קג^מ(!) ב-2100 סל^ד, נתונים שעולים על גרסת העל של ה-SL, ה-65AMG על 612 סוסיה ונתון מומנט של 102 קג^מ. ב-65 ציינה מרצדס כי המומנט הוגבל כדי לשמור על הגיר, וכנראה שבבראבוס הקשיבו ולכן גם הם מצהירים כי ^הגבילו את המנוע מלספק יותר מ-112 קג^מ בזמן נתון^ – ניסוח שמזכה אותם, לדעתנו, בפרס ^הניסוח הפתלתל של השנה^... השיפור בביצועים גדול גם כן, 100 קמ^ש מושגים תוך 4 שניות בלבד (4.5 ש' ב-600 המקורית, 4.2 ש' ב-65) 10.5 ש' יספיקו ל-200 קמ^ש ומשם תמשיך ה-SV12S עד ל-350 קמ^ש, מוגבלים על ידי מחשב... לפי בראבוס מדובר ברודסטר החזקה ביותר בעולם. ולסיום מעט על שינויי העיצוב, פגוש קדמי חדש עם פנסי ערפל כפולים בכל צד (אחד מסמני ההיכר של בראבוס), דפיוזר מאחור, וחישוקים לפי בחירת הלקוח בגדלים החל מ-^17 ועד ^20. האחרונים נועלים צמיגים במידה 255/30 מלפנים ו-305/25 מאחור. שינויים במערכת המתלים הממוחשבת מנמיכים את הרכב ב-15 מ^מ ויש גם מערכת בלימה משודרגת עם 12(!) בוכנות בקליפרים הקדמיים ו-6 מאחור. השינויים בפנים הרכב רבים מכדי לספרם, אך נציין רק כי מד המהירות מוחלף ביחידה עם מהירות מרבית של 360 קמ^ש, כדי שתדעו באמת כמה מהר אתם נוסעים.