אתמול, יום ג', פרסמה אודי פרטים מלאים על ה-S3, הגרסה הספורטיבית של ה-A3. מנוע ה-2.0 ל' טורבו המוכר מפיק בגרסה זו 265 כ^ס ב-6000 סל^ד, ההספק הגבוה ביותר של המנוע הזה עד היום, ונתון המומנט עומד על 35.7 קג^מ ב-2500 סל^ד (לצורך השוואה, בגולף GTI מפיקה הגרסה הסטנדרטית שלו 28.6 קג^מ ו-200 כ^ס). כדי להגיע להספק הנ^ל בוצעו ביחידת הכוח שינויים רבים (ולא רק שדרוג תוכנה, כפי שעלולים לחשוב): הטורבו הוחלף ביחידה גדולה יותר וכך גם האינטרקולר, השסתומים ובלוק מנוע חוזקו ולחץ הגדישה הוגבר ל-1.2 באר. למנוע משודכת תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה (ה-DSG לא הוזכר, בינתיים) והיא מעבירה את הכוח לארבעת הגלגלים באופן קבוע. הנתונים האלו מתורגמים גם לביצועים מהירים: 0-100 קמ^ש מושגים ב-5.7 ש' והמהירות המרבית מוגבלת של 250 קמ^ש (בגולף GTI, למשל, המיאוץ הקלאסי אורך ב-7.2 ש'). תחום ההתנהגות לא הוזנח אף הוא, ומעבר להנמכת מרכב של 25 מ^מ נעשו גם שינויים מקיפים בכיול המתלים. כדי שגם השכנים ידעו שאין לכם סתם A3, נוספו ל-S חישוקי ^18 עם צמיגי 225/40, מראות דמוי אלומיניום, שבכה קדמית עם פסי אורך כסופים, פגוש קדמי אגרסיבי יותר ופגוש אחורי עם דפיוזר, ספוילר אחורי צנוע ופנסי קסנון לקינוח. בתחום האופציות ניתן להזכיר מערכת קול איכותית עם חיבור ל-iPod , מושבי באקט ועוד. מבפנים תמצאו דוושות, ידית ההילוכים ופתחי מיזוג בדמוי אלומיניום, הגה עור וכמובן תגי S3 מבפנים ובמחוץ. בהתחשב במדיניות היבואן המקומי, צ'מפיון מוטורס, ה-S3 תגיע לכל דורש שיזמין אותה.