המתכונת הוצעה כבר מזמן, אבל רק עכשיו נעם הימן – מפיק ליגת ראלי רייד – נענה והפיק ^ספיישל^ יוצא דופן בן שני קטעי דירוג מדודים בני 75 ק^מ האחד. קטע מקדים – ^פרולוג^ שהתקיים בערבו של יום שישי – קבע את סדר ההזנקה לשבת. היו אחדים שבחרו שלא להגיע לפרולוג, ולכן הוזנקו אחרונים. קטע הדירוג היה שילוש הקפות של מסלול מעגלי באורך 25 ק^מ. ראלי רייד הצליחו לבנות מסלול שכלל מעט מאוד פניות – אני ספרתי שש בלבד! – אולם היו בו המון באמפים וקפיצות אשר הקשו מאוד על הצוותים ועל המכוניות. ואכן, רבים פרשו בשל תקלות מכאניות ושברים שנגרמו מהחבטות הקשות והרצופות עם חולות חלוצה. כמנהגו, הקפיד נעם לצאת לדרך בזמן והזניק בדיוק בשעה היעודה את ראשון המתחרים. אופי השבילים הפתוח והחופש ממטרד הניווט הרגיל, דחף את הנהגים ללחוץ חזק ועמוק על דוושת המצערת. והמהירות בהחלט הייתה גבוהה. מבלי לנקוב במספרים שעפו שם בפיטס, די היה לראות את הקצב שבו שובל האבק מתרומם כדי להבין שזו לא תחרות ניווט רגיל אלא ראלי לכל דבר. אחרי שרכבי השטח סיימו, הוזנקו בתורם רוכבי האופנועים והטרקטורונים אשר קבעו זמנים מהירים עוד יותר מהמכוניות, שהתקשו יותר בבאמפים. וחוזר חלילה. בשוך האבק, חישוב הזמנים וניפוי נקודות העונשין – רובן על אי-עצירה בנקודות הביקורת – ניצבו בראש: עידו כהן ואביב ספקטור בפאג'רו עם מנוע 8V אמריקאי, רועי שפירא הגיע ראשון בפאג'רו בקטגוריית המשופרים, אורי שוער סיים בראש הפודיום על באגי עם מנוע אימפרזה טורבו, אופיר לוק היה האופנוען המהיר מכולם לאחר ששגיא הימן, שקבע את ההקפה המהירה ביותר (גם ביחס למכוניות), קיבל זמן עונשין שהורידו למקום השני. רפי דנטה ניצב בראש קטגוריית המתחילים עם הופעה שהלכה והשתפרה במהלך היום. דרמה התגוללה במפגש, מתוכנן למעשה, בין שני מתחרים בקטגוריית האב-טיפוס כשמתחרה א' לא נתן למתחרה ב' לעוקפו. ב', שאיבד מהסבלנות, נגח קלות בא' כדי להעביר את המסר שהצפירות לא הצליחו להעביר וא' נאות לתת לו לעקוף, אבל לא שכח ולא סלח. כשא' הגיע לקו הסיום המשיך בנסיעה ונגח ברכבו של ב', שסיים לפני כן. לא לעניין גדול לשני המתחרים, ובעיקר למארגן שעבר על האירוע בשתיקה ללא שליפת כרטיס אדום מתבקש. כמעט כל המתחרים עמם דברתי היו מרוצים מאוד מהפורמט הזה של האירועים, רבים מהם מציינים בעיקר את השיפור בבטיחות לעומת מסע ניווט רגיל, בשל ההפרדה בין האופנועים למכוניות והעדר ^תנועה נגדית^ האופיינית למסעות ניווט עתירי מתברברים. תוצאות ראלי ^ספיישל באחה^: אופנועים מקצועי 1 אופיר לוק – ק.ט.מ 2 שגיא היימן – הונדה 3 ערן וולנברג – ק.ט.מ אופנועים מתחילים 1 רפי דנטה – ימהה 2 עובד בכר – ק.ט.מ 3 נסי פרידמן – סוזוקי רכבי שטח T2 1 אלון אסולין, אילן עובדיה – אוטוויק – פאג'רו 2 צביקה כנעני, אהוד לביא – מארשלז/ד.נ.כל גדר – פאג'רו 3 גיל יצחקי, ערן סדן – גיל ספורט/נעמן מוטורס/מיצובישי – פאג'רו רכבי שטח T1 1 עידו כהן, אביב ספקטור – עידו שיפורי רכב – פאג'רו 2 רז הימן, הלל סגל – ליוגב/תנועה – פאג'רו 3 גיא קוטר, תומר שטרק – טן/קוטר הובלה – פאג'רו אב טיפוס 4X2 1 אורי שוער, אורן שניר – בננה רייסינג – כלברץ 2 ארז אברמוב, ינון רובינשטיין – ארז ריידר טרקטורונים 1 אליקו אוחנה – עופר אבניר – בומברדיה באחה 2 דני עידן – המגרש – DVX 3 ארז שפרונץ – א.ד.מוצרי תעבורה – באחה רכבי שטח סטנדרטי 1 רועי שפירא, גדי שטייף – אראן/חולון מוטורס – פאג'רו 2 גל שחם, ארנון הלחמי – דרך הים – פאג'רו 3 איציק אסולין, אלון רחמים - אוטוויק - מיצובישי מגנום רכב שטח סטנדרטי מתחילים 1. אורי גרוס, ערן שני - צוות אפ^ק - ניסן