לקראת כניסת תקני יורו 4 לתוקף, זוכה הטראפיק של רנו לעדכון היצע המנועים, ורנו ניצלו את ההזדמנות לעוד מספר עדכונים קלים. בראש השינוי, כאמור, עומד היצע מנועים חדש – מנוע הטורבו דיזל 1.9 ל' הוחלף במנוע 2.0 ל' שפותח עם ניסן. הגידול בנפח גרר גם עליה קלה בהספק – 90 כ^ס (במקום 82 כ^ס) או 115 כ^ס (במקום 100 כ^ס) – וברנו מצהירים גם על גמישות עדיפה וצריכת דלק נמוכה יותר. בנוסף זכה המנוע ה-2.5 ל' לתוספת מסנן חלקיקים והספקו עלה מ-135 ל-150 כ^ס. מנוע הבנזין –2.0 ל' עם 120 כ^ס, נותר ללא שינוי. לכל המנועים משודכת תיבה ידנית בת שישה הילוכים, כאשר המנועים החזקים מוצעים גם עם תיבה רובוטית, משושת הילוכים גם היא. המתיחה כוללת גם את השינויים המתבקשים בפנסים והפגושים, עם יחידות תאורה חדשות מלפנים ופנסים שקופים מאחור, בתוספת פגוש קדמי חדש. מבפנים יש לוח מחוונים חדש עם צג LCD לנתוני דלק, טמ' מנוע ומידע נוסף ושינויים בחומרי הדיפון. בהתאם למסורת רנו (וכפי שמצטייר הסטנדרט החדש בקטגוריה) מצויד הטראפיק ב-ABS עם EBD ו-EBA, כאשר יש אופציה גם לבקרת אחיזה. כרית אוויר לנהג היא סטנדרט בכל הגרסאות, כשיש אופציה לעד שש כריות אוויר.