סדרת מכוניות-המסלול של ב.מ.וו ממשיכה להתרחב. בעקבות גרסת-המירוץ של ה-Z4 M קופה ולפניה ה-320Si, מגיע עכשיו הגיע תור הדיזל. חטיבת המירוצים של ב.מ.וו מציעה 120d חמה המיועדת למירוצי סיבולת, ראלי וגרופ N באירופה. ב.מ.וו הכריזה על המכונית עוד בתחילת השנה, ועכשיו מתחילה המכירה בפועל. מנוע הטורבו-דיזל בנפח 2.0 ל' שופר משמעותית ומפיק 245 כ^ס (!) ב-4,200 סל^ד, עם מומנט ענק של 45.9 קג^מ ב-3,000 סל^ד. המכונית עוברת טיפול דיאטתי מקיף ומשקלה רק 1,135 ק^ג, לעומת 1,415 ק^ג של הדגם המקורי. כפי שניתן לראות היא גם מונמכת משמעותית, וזוכה לקבל בולמי זקס מתכווננים ומוטות-ייצוב המתכווננים אף הם. ערכת חצאיות, ספוילרים ודיפיוזר אחורי מסיבי פחמן מספקת את התכונות האוירודינמיות הנדרשות. בלמי מירוץ מתוצרת AP וחישוקי BBS משלימים את החבילה. ה-120d כבר הספיקה לערוך בכורת-מסלול מוצלחת בינואר השנה בבחריין, שם זכתה במירוץ סיבולת של 24 שעות. עכשיו יכול כל מי שבכיסו 95,000 אירו להסב את ה-120d הסדרתית שלו לחיית-מסלול (וכן, זה אומר שהמחיר אינו כולל את רכישת המכונית הבסיסית).