הפורשה קיימן S, שהושקה ב-05', מבוססת אומנם על הבוקסטר, אבל פורשה מייעדים אותה למלא את הפער בין הבוקסטר ל-911. זו גם כנראה הסיבה שגרסת ה-S הוצגה ראשונה – כדי ליצור הבדל מול הבוקסטר. היום הציגה פורשה את הגרסה הבסיסית יותר, נטולת ה-S, אך עדיין עם ארס. הגרסה החדשה תצויד במנוע 2.7 ל' המספק 245 כ"ס ו-27.8 קג"מ (במקום 3.4 ל' המספק 295 כ"ס ומומנט של 34.7 קג"מ ב-S). הביצועים,כצפוי, מעט פחות זריזים אם כי עדיין מכובדים – 6.1 ש' ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 258 קמ"ש. תיבות ההילוכים (ידנית ואוטו') מסתפקות בחמישה יחסי העברה בלבד (6 ב-S הידנית) אם כי מוצעת גם תיבת 6 הילוכים ידנית בשילוב עם מערכת שיכוך אקטיבי בעלת שני מצבים, רגיל וספורט. יש מספר הבדלים נוספים מול ה-S בינם קאליפרים צבועים שחור, ספוילר קדמי עם סף שחור, יציאת מפלט בודדת במקום כפולה ב-S וחישוקי "17 עם צמיגי 205/55 מלפנים ו-235/50 מאחור, במקום 18 עם 235/45 מלפנים ו-265/40 מאחור. הוויתור על ה-S יחסוך קונים יותר מ-10 אלפים אירו (בגרמניה), והיא תושק לשוק האירופאי והאמריקאי ב-29 ביוני. ניתן לשער שהיא תגיע גם לכאן זמן קצר לאחר מכן, הודות למדיניות היבואן להביא כל רכב של החברה, שאתם (אנחנו בטוח לא) תוכלו לשלם עליו.