סדנת COBB האמריקאית מתמחה בשיפור כלי רכב מבית סובארו ולכן לא יכלה להתעלם מה-B9. מדובר ברכב פנאי חדש יחסית (הוצג בדטרויט 05') בעל עיצוב, איך נגיד... מיוחד, בעיקר מלפנים. המנוע המקורי בנפח 3.0 ל', המספק 250 כ"ס ומומנט של 30.3 קג"מ, קיבל מגדש-על וכמה שינויים נוספים, בהם סעפת יניקה ופליטה, מחשב מנוע שונה וכמובן אינטרקולר. לאחר השיפורים עלה ההספק ל-320 כ"ס והמומנט עלה ל-37.4 קג"מ, שיפור לא גדול יחסית בהתחשב בשינויים. COBB מאפשרת ללקוח לבחור מבין כמה מצבים שונים במחשב המנוע בהתאם לשימוש הרגעי ברכב – גרירה, ביצועים או חסכון בדלק. האחרון אגב נראה מיותר למדי, מכוון שלקוח שבחר להתקין מגדש-על ברכבו, כנראה לא ממש חיפש חיסכון בדלק. בסדנה החליטו לוותר על יכולת השטח ולשפר את ההתנהגות (או המראה) וביצעו שינויים במתלים שהביאו להנמכת הרכב בכ-60 מ"מ. כמובן שחישוקי ה-"18 המקוריים לא היו מספקים, ולכן הם הוחלפו בחישוקי "20 עם צמיגים מעט גדולים יותר – 275/40. החישוקים, אגב, מסתירים גם בלמים משודרגים שמסוגלים להתמודד עם תוספת הכוח למנוע. COBB ניסו להתמודד עם סוגיה נוספת ב-B9 – המראה. לצורך כך בוצעו מספר שינויים – הגריל הקדמי הוחלף, הפנסים הקדמיים שונו ועוד. לגבי התוצאה – תשפטו לבד... ואילו אנחנו נציין כי אכן כדאי לשפר את ה-B9, כדי שרוב המשתמשים בכביש יראו אותו מאחור, ולא מלפנים.