בשבוע האחרון התבשרנו מאודי על מספר עדכונים לחלק מסדרותיה. נתחיל מה-A3: גרסת הדיזל הבסיסית, 1.9 TDI עם 105 כ"ס, מוצעת מעכשיו גם עם תיבת S-טרוניק (הכינו של אודי לתיבת DSG כפולת-המצמדים). בנוסף מתעדכנת ה-A3 עם מערכת ניווט משופרת, נגן CD תואם MP3, ממשק תפעול MMI כמו בדגמים הגדולים יותר, ואופציה להכנה מובנית ל-iPod. אל היצע ה-A4 מצטרפת הגרסה החזקה של מנוע ה-2.0 TDI, עם 170 כ"ס. עוד תוספת להיצע היא אופציה לתיבת מולטיטרוניק רציפה למנוע ה-TDI V6 בנפח 2.7 ל' (180 כ"ס), שעד עתה הוצע עם תיבה ידנית בלבד. מספר עדכונים חלו בתא הנוסעים: בנוסף לגימור במראה אלומיניום לחלק מהמתגים ושינוי בגימור מתגי הרדיו, מקבלת ה-A4 את אותם שינויים כמו ה-A3 – מערכת ניווט משודרגת, נגן CD תואם MP3, הכנה אופציונלית ל-iPod וממשק MMI. עוד התווספו אופציות צביעה חיצונית חדשות. ה-S4 החמה זוכה לכל העדכונים הללו וכן לשינויים קוסמטיים, שלמרבה הצער לא נזכה להנות מהם. גם דגמי היוקרה של אודי לא קופחו וזכו לעדכונים. מנוע ה-V6 TDI בנפח 3.0 ל' של ה-A6 יישר קו עם שאר דגמי אודי ומפיק – כמו ב-A4 וב-A8 – 233 כ"ס בדגמי 2007 במקום 225 כ"ס. מנוע V8 חדש מגיע לדגמי A6 ו-A8: מדובר במנוע 4.2 ל' FSI (הזרקה ישירה) בעל קרבה רבה למנוע האימתני המשמש את ה-RS4 הלוהטת. ההספק המירבי הוא 350 כ"ס לעומת 335 כ"ס במנוע ה-V8 הנוכחי, ולמרות זאת צריכת הדלק נמוכה ב-10%. המנוע החדש מוצע לכל גרסאות המרכב של הדגמים המדוברים – סדאן ואוואנט ב-A6, רגיל וארוך ב-A8. תחום האבזור טופל אף הוא. ה-A6 וה-A8 זוכות לאופציה למערכת סיוע-לחניה עם מצלמה אחורית רחבת-זוית, כמו זו שמוצעת כבר ב-Q7. עמדת הנהג ב-A8 זוכה לצג מרכזי גדול יותר, ואילו הנוסעים מאחור יכולים להנות ממערכת בידור אחורית משופרת אופציונלית עם צגי טלביזיה בגב המושבים הקדמיים ובקרה-מרחוק עצמאית. אם כי, עם מנוע ה-V8 FSI החדש אנחנו באופן אישי היינו מעדיפים לשבת במושב הקדמי-שמאלי...