סובארו מציגה בתערוכת ניו-יורק מהדורה מוגבלת בת 500 יחידות של B4 2.5 spec. B. בשונה מה-SPEC. B המוכרת לנו, המונעת במנוע 3.0 ל' אטמוספרי, מותקן בגרסה האמריקאית מנוע מוגדש בנפח 2.5 ל', המספק 243 כ"ס ב-6000 סל"ד ומומנט של 33.3 קג"מ ב-3600 סל"ד (נתונים דומים מאוד לאלו של המנוע "שלנו"). המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית עם 6 יחסי העברה, כמו בארץ. גם בתחום החישוקים ("18) ובולמי הזעזועים (מבית בילשטיין) דומה המפרט לזה המוכר לנו. אך עיקר העניין ברכב הוא במערכת החדשה שהתקינה בו סובארו, העונה לשם – .SI-Driveהמערכת שולטת במצערת האלקטרונית, במערכת הדלק ובהצתה כדי ליצור שלוש פנים שונות למנוע, בהתאם לבחירת הנהג – רגוע, ספורט וספורט מחודד. במצב הראשון (רגוע, אם כי סובארו קוראים לו דווקא Intelligent, אולי כדי לרמוז לנו שעדיף לנהוג רגוע?) המערכת מפחיתה את המומנט והספק המנוע ומספקת תגובה עדינה יותר למצערת. לפי סובארו המצב מתאים לנסיעות בהם תגובה עדינה יותר של המנוע עדיפה, לדוגמא – נסיעה בפקקים או בכביש חלק. במצב רגוע ימליץ מחשב המכונית על ידי נורית להעביר הילוך בסל"ד נמוך יחסית, כדי לחסוך בדלק. במצב השני, ספורט, הכוח דומה לזה שמופק בדגמים ללא המערכת, עם תגובת מצערת מהירה והאצה מהירה ולינארית. לפי סובארו מצב זה מתאים לנסיעה בכביש הררי ובכביש המהיר. במצב השלישי, ספורט מחודד, המצערת תגיב במהירות גבוהה במיוחד. מצב זה מתאים לעקיפות ולנהיגה ספורטיבית. למערכת יש אפשרות לשלוט גם על תיבת הילוכים אוטומטית, שם היא מאחרת או מקדימה את החלפת ההילוכים ומשנה את הנכונות לבצע קיק-דאון בהתאם למצב הנבחר. יכולת זו של המערכת תבוא לידי ביטוי כאשר היא תוצע באאוטבק עם המנוע הנ"ל – גם שם ביצור מוגבל – ובעתיד תגיע כנראה גם לדגמים נוספים של החברה.