האם זהו ה-SUV האולטימטיבי? יתכן מאד. ג'יפ ביצעה סוף-סוף את מה שרבים ביקשו ממנה, והעניקה עוד 2 דלתות לרנגלר הקשוח. הגרסה החדשה, המכונה ^אנלימיטד^ (כמו הגרסה המוארכת של הרנגלר הקודם), נחשפת היום במסגרת ימי-העיתונות של תערוכת ניו-יורק. תוספת של לא פחות מ-52.3 ס^מ לבסיס הגלגלים (המגיע עכשיו ל-2.946 מ') אפשרה את הפיכתו של הרנגלר ל-SUV של ממש, עם 5 דלתות ושפע של מקום לנוסעים ולמטענם. הבסיס המכני זהה לזה של הרנגלר החדש אשר הוצג בתערוכת דטרויט האחרונה, ולכן מציעה גרסת ה-5 דלתות החדשה את אותה קשיחות מיתולוגית ויכולת שטח – כנראה – ללא תחרות: זויות גישה ונטישה מעולות זהות לאלו של הרנגלר הקצר, 44.4 מעלות ו-40.5 מעלות בהתאמה; סרנים קשיחים בשני הצדדים; ואופציה למוט-מייצב קדמי הניתן לניתוק אשר מגדיל את מהלך הגלגלים הקדמיים ב-28%. מן הסתם תוצג בעתיד הקרוב גם גרסת 'רוביקון' מסוקסת עוד יותר. צמד הדלתות האחוריות ניתנות לפתיחה עד זוית של 90 מעלות בזכות הצירים החיצוניים, והחלונות נפתחים במלואם. בזכות הארכת בסיס הגלגלים יש מקום במושב האחורי לשלושה נוסעים ברווחה, ונפח תא המטען גדל פי שלושה. הרנגלר אנלימיטד החדש מציע את אותן אופציות-גג כמו אחיו הקצר: גג רך המכונה Sunrider הניתן לקיפול חלקי או מלא והכולל בתוכו חלון-שמש מובנה, או גג קשיח מודולרי ייחודי המכונה Freedom Roof, עם פנלים נפרדים הניתנים להסרה. מכנית אין הבדלים לעומת הרנגלר הקצר – האנלימיטד מצוייד באותו מנוע 3.8 ל' V6, תיבה ידנית 6 הילוכים או אוטומטית 4 הילוכים, ובאירופה יוצע גם עם מנוע דיזל.