המכונית המוצגת כאן נראית כמו עוד קונספט עתידני לרכב ספורטיבי, אבל מאחוריה עומדת חשיבה הגיונית ופרקטית לגבי צרכי הניוד בעתיד הקרוב, על רקע הצורך למצוא פתרון למחירי דלק מאמירים ומשאבים מדלדלים. זוהי ה"לורמו" (Loremo), ששמה נגזר מ- Low Resistance Mobile. היא עשויה ברובה פלסטיק, שוקלת 450 ק"ג בלבד, ומקדם הגרר (Cd) שלה הוא 0.2 בלבד. הגרסה הבסיסית, לורמו LS, מצויידת במנוע טורבו-דיזל דו-צילינדרי שמפיק 20 כ"ס בלבד – אבל זה מספיק למהירות מירבית של 160 קמ"ש, ולהאצה ל-100 קמ"ש בתוך 20 שניות, עם צריכת דלק ממוצעת של 67 ק"מ לליטר! זה גם אומר שאפשר להסתפק במיכל דלק של 20 ל' ועדיין לקבל טווח-שיוט של כ-1,300 ק"מ. לבעלי הרוח הספורטיבית תוצע גם הלורמו GT, עם מנוע טורבו-דיזל תלת-צילינדרי בעל 50 כ"ס. זה עדיין לא נשמע הרבה אבל עם משקל של 470 ק"ג בגרסה זו ההאצה ל-100 קמ"ש מתקצרת ל-9 שניות, המהירות המירבית עולה ל-220 קמ"ש, וצריכת הדלק עדיין מצויינת – 37 ק"מ לליטר. למרות שהייצור עדיין רחוק (התכניות מדברות על 2009), החברה בטוחה מספיק בעצמה כדי להצהיר על מחירים: 10,990 אירו לגרסת ה-LS, 14,990 אירו ל-GT. לפי תחשיבי החברה, עלות השימוש בלורמו LS היא 0.12 אירו לקילומטר, דהיינו כ-70 אגורות – כולל ירידת ערך, ביטוח וטיפולים שוטפים. ב-GT הנתון הזה עולה לכ-90 אג' לקילומטר. הלורמו הקומפקטית (אורך 3.84 מ', רוחב 1.36 מ', גובה 1.10 מ') מוגדרת כ-2+2, עם מנוע מרכזי, הנעה אחורית ותיבה ידנית 5 הילוכים. משיקולי קשיחות, בטיחות ועלויות ייצור, למרכב אין דלתות קונבנציונליות: במקום זאת נפתח החלון הקדמי יחד עם ההגה (מישהו אמר "איזטה"?), ולטענת החברה הגישה למושבים "קלה כמו להכנס לאמבטיה". בין המאפיינים המכניים כדאי לציין מיתלים עליהם נרשם פטנט, המאפשרים שינוי זוית הגלגלים (Camber) בעת פניה כדי להטות את הגלגל נגד כיוון הפניה. בזכתו המשקל הקל ניתן להסתפק בצמיגים צרים במידות 105/70-14, המסייעים להקטנת ההתנגדות לגלגול ותורמים לחסכון בדלק, ועדיין לקבל אחיזת כביש גבוהה. הלורמו אמורה לספק ניהוג ספורטיבי והנאה מהנהיגה למרות נתוניה הצנועים: הסלוגן של החברה הוא simple. clever. fun., ובהחלט נראה כי יש לכך סיבה טובה. האבזור הבסיסי הצנוע כולל כריות אוויר, רדיו ומסנן חלקיקים; כאופציה ניתן יהיה לקבל גם מערכת מיזוג אוויר, נגן MP3, מערכת ניווט ואף ריפודי עור. כל זה, כאמור, לא יגיע לשוק לפני 2009, אבל התפיסה מאחורי הלורמו מרשימה כבר עכשיו. כפי שאומרת החברה, למה צריך מכונית במשקל 1.5 טון כדי להסיע אדם אחד במשקל 80 ק"ג?