בתערוכת ז'נבה שאו-טו-טו מתחילה, תציג פורד את הגרסה הסדרתית של הפוקוס CC, שמגיעה לייצור לאחר שדגם הקונספט, שהוצג בתערוכת פאריז ב-2004 זכה לתגובות נלהבות. הדגם ייוצר ע^י סדנת פינינפארינה המתמחה בייצור גרסאות מיוחדות בכלל וקונברטיבל בפרט, במפעלה בטורינו. שיווק המכונית יחל בקיץ הקרוב (לפחות באירופה). הקופה קבריולט החדשה משתמשת בגג המורכב משני חלקים בלבד, בניגוד לשתי המצטרפות האחרונות לקטגוריה, ה-C70 של וולוו וה-EOS של פולקסוואגן, שמשתמשות בגג בעל שלושה חלקים. ההבדל ניכר בגודלו של תא המטען, הנאלץ לאכלס את שני חלקי הגג הגדולים. על הצד החיובי, נפח תא המטען (כאשר הגג סגור) עומד על 500 ל'. פרטים טכניים עדיין לא פורסמו, מלבד מבחר המנועים – 1.6 ל' 100 כ^ס, 2.0 ל' 145 כ^ס ו-2.0 ל' דיזל 136 כ^ס. פורד מצהירה כי הפוקוס CC תאובזר ותגומר באופן עשיר במיוחד, ומצהירה כי היא תשמור על תכונות הניהוג המצטיינות שהפכו לסימון ההיכר של הפוקוס, אולם מצהירים גם כי ^הפוקוס קופה קבריולט היא יותר מכונית GT מאשר מכונית ספורט^ – או בעברית ^אל תבנו צפיות^...