רבים רואים במרצדס את האחראית לתחרות השרירים הפרועה המנהלת כיום בשוק מכוניות היוקרה. אם עד לפני עשור או שניים הספקים של 300 ו-400 כ^ס היו שמורים בלעדית למכוניות על המתפארות בסמל סוס או שור, הרי היום כמעט כל משפחתית גרמנית מציעה גרסה בתחומי ההספק הללו, ומעלה. ומרצדס לא מראה שום נטייה לפרוש מהמרוץ או אפילו להאט את הקצב. לקראת תערוכת ז'נבה הקרובה יגיע מנוע ה-6.3 ל' החדש של AMG גם ל-CLS ול-CLK. בראשונה יציע המנוע הספק של 514 כ^ס, מעט יותר מהספקו כאשר הוא מותקן ב-R וב-ML, בעוד ה-CLK הקטנה יותר (מבוססת על פלטפורמת ה-C) תאלץ להסתפק בגרסה המפיקה 481 כ^ס, כאשר בשני המקרים המנוע משודך לתיבת ה-7G-TRONIC. ה-CLS63AMG תשלים את המנוע החדש עם חבילת מתלי-אוויר חצי אקטיבית ומערכת שיכוך מתכווננת שעברו שתיהן כיול מחדש ע^י מהנדסי AMG. להאטה יהיו אחראים דיסקים מאווררים ומחוררים בכל הפינות כאשר הקדמיים עשויים חומרים מרוכבים. ההאצה למאה תמשך 4.5 שניות והמהירות המרבית מוגבלת, כנהוג, ל-250 קמ^ש. ה-CLK תארח את המנוע החדש בשתי גרסאות המרכב בהן היא מוצעת – קופה ופתוחה – ותהפוך לחזקה ביותר בקטגוריה שלה, לפי מרצדס. הגרסה החדשה זוכה גם לחישוקי ^18 חדשים, כיול חדש למתלים וחצאית קדמית שונה. גם לכאן הגיעו הדיסקים הקדמיים החדשים מבית AMG על חומריהם המרוכבים. גרסאות ה-AMG ל-SL יזכו למתיחת פנים שתוצג בז'נבה, אולם במקרה של ה-55 השינויים יעמיקו אל מתחת לפני מכסה המנוע. ה-SL55AMG זוכה למדחס חדש ושינויים במערכת ההגדשה שמעלים את ההספק ל-517 כ^ס (במקום 500) ואת המומנט ל-73.5 קג^מ (במקום 71.4). אם גם זה לא מספיק, תמיד תוכלו לבחור את ה-SL65AMG, שנשארת עם ההספק ה^צנוע^ של 612 כ^ס. שני הדגמים יקבלו עדכונים למערכת בקרת זווית הגלגול וכמובן, את הבלמים הקדמיים החדשים, כאן עם קליפרים בעלי שש בוכנות כל אחד. אבל מרצדס לא שומרת את החידושים אך ורק בגזרת הכביש – ה-GL יזכה, לכבוד הצגתו האירופאית, בצמד מנועי דיזל. את ה-GL320 יניע המנוע אותו כבר פגשנו, ואהבנו, ב-ML, על 225 סוסיו. אולם מי שאוהב לשלב פלפל עם סולר יוכל לבחור ב-GL420 שמפיק מארבעה ליטרים המחולקים בין שמונה צילינדרים לא פחות מ-306 כ^ס ו-71.4 קג^מ. מרשים, אבל עדיין פחות ממנוע ה-V10 של הטוארג.