החדשה הגדולה של מכירות חודש ינואר באירופה היא פיאט. בעוד כלל המכירות עלו בשיעור קל של 2.6% לעומת ינואר 2005, מכירות פיאט עלו בכ-23%, נדחפות על-ידי ההצלחה של הגרנדה-פונטו החדשה. על-פי דיווח נפרד, המכירות המשולבות של הפונטו והגרנדה-פונטו בינואר הציבו את הדגם בראש טבלת המכירות בקטגוריית הסופרמיני באירופה, מקום אותו לא תפסה פיאט מזה שנים. בכך ממשיכה פיאט את מגמת ההתאוששות שהחלה ב-2005, כפי שדיווחנו לא מכבר. פולקסווגן, שהיתה ב-2005 למותג הנמכר באירופה לאחר שעקפה את רנו, ממשיכה להוביל בינואר עם עלייה מרשימה של 25.5% לעומת ינואר 2005. כמעט כל קבוצת פולקסווגן השיגה עליה במכירות והשינוי כולו מגיע ל-19.4%, לעומת עליה כוללת של 17.9% לקבוצת פיאט. קבוצות PSA, פורד, GM, דיימלר-קרייזלר, טויוטה ורנו (לא כולל ניסאן), לעומת זאת, לא הצליחו להגיע לנתוני 2005 ורשמו ירידות, כשהבולטת בהן רנו עם ירידה של 19.6% במכירות המותג. את העליה הגדולה ביותר השיגה סוזוקי, בזכות מכירות יפות של הגרנד-ויטארה החדשה והסוויפט: מכירות סוזוקי עלו בכ-42% לעומת ינואר 2005.