לא תמיד קל להבין את שיקולי הפרסום והחשיפה של יצרני הרכב. המקרה של ה-911 טורבו תמוה במיוחד: פורשה צירפה עיתונאי-רכב נבחרים לנסיעת מבחן מושלגת בפינלנד, הכתבות התפרסמו לא רק בעיתונות הרכב האלקטרונית אלא גם במודפסת, עם שפע תצלומים ונתונים טכניים כמעט מלאים – אבל רק אתמול יצאה ההודעה-לעיתונות הרשמית של פורשה אודות הטורבו החדשה. ובינתיים, התפרסמו ברשת צילומים (באיכות לא גבוהה שכנראה צולמו באמצעות מצלמת כיס) של פרוספקט רשמי של ה-GT3 החדשה, אותה שמרה פורשה כממתק מיוחד לז'נבה יחד עם הטורבו החדשה (את כל התמונות תוכלו לראות כאן). הנתונים מדברים על לא פחות מ-415 כ^ס – ממנוע בלתי-מוגדש בנפח 3.6 ל' בלבד! – לעומת 381 כ^ס ב-GT3 הקודמת, ומשקל של 1,395 ק^ג לעומת 1,380; התאוצה מ-0 ל-100 קמ^ש מתבצעת ב-4.3 שניות לעומת 4.5 שנ' בדגם הקודם, והמהירות המירבית עלתה מ-306 ל-310 קמ^ש, בדיוק כמו בטורבו החדשה. לגבי הטורבו, את הפרטים הטכניים כבר קראתם (לאחר שפרסמנו אותם כבר ביום א' השבוע), ובהודעה לעיתונות לא נחשף מידע משמעותי חדש. פרט מעניין הוא פונקציית ה^אוברבוסט^: כפי שהזכרנו, ניתן לקבל לפרקי זמן קצרים תוספת לחץ גדישה המעלה את המומנט המירבי בכ-6 קג^מ לפרקי זמן קצרים. פונקצייה זו מגיעה רק יחד עם חבילת ^ספורטס כרונו טורבו^. בנוסף לפונקציות הרגילת של החבילה כפי שקיימות בבוקסטר וב-911 הרגילה – שינוי של מאפייני המכונית כמו תגובת המצערת, ניתוק ההצתה ואופי המיתלים – מאפשרת כאן החבילה לקבל את תוספת המומנט למשך עד 10 שניות, בלחיצת כפתור. מהתמונות הרשמיות תתרשמו בעצמכם, וכדאי לשים לב ליחידות-האיתות הקדמיות הממוקמות בתוך פתחי כונסי-האויר בשני הצדדים. השאלה המסקרנת ביותר היא כיצד הצליחה פורשה להביא לכך שדווקא הגרסה האוטומטית של של הטורבו מאיצה טוב יותר מהידנית, ול-100 קמ^ש היא מגיעה מהר יותר מכל פורשה אחרת עד היום – כולל הקאררה GT החזקה בהרבה.