קרייזלר מציגה את ה-SUV הראשון שלה – האספן (Aspen) על שם אתר הסקי הידוע. האספן, SUV גדול עם שמונה מושבים, ממשיך את הקו העיצובי הנוכחי של קרייזלר – משמע חרטום עם גריל מגודל. אך עם זאת, ובניגוד ל-C300, האפקט פחות מהמם ולדעתנו גם פחות נאה. משאר הזוויות האספן נראה מעט טוב יותר. האבזור כולל את המבחר הרגיל: מערכת ניווט, רדיו לוויני, מושבים מחוממים וכו'. אליהן מצטרף מבחר עשיר, גם אם לא פורץ גבולות, של מערכות בטיחות – חישני לחץ אוויר בצמיגים, מערכת נגד התהפכות, ESP וכריות צד-וילון משולבות (כמו שהוצגו גם בקאליבר של דודג'). באספן מצייתת קרייזלר לאופנת החישוקים המגודלים ומציעה אופציה לחישוקי ^20. הלקוחות יוכלו לבחור בין שני מנועי V8 – הצנועים יוכלו להסתפק במנוע בנפח 4.7 ליטר המפיק 235 כ^ס ומומנט של 41.5 קג^מ; חובבי הקג^מים יוכלו לבחור במנוע ההמי בנפח 5.7 ליטר המפיק 335 כ^ס ו-51.2 קג^מ. כדי לשמור על חשבון דלק שפוי מסוגל מנוע ההמי לפעול כאשר הוא מנצל רק ארבעה צילינדרים מתוך השמונה הקיימים במצבים בהם לא נדרש כוח רב מן המנוע. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 5 הילוכים הכוללת מצב גרירה בו נשארת התיבה זמן רב יותר בהילוך נמוך כדי לספק סחיבה עדיפה, או הורדת הילוך במטרה לספק בלימת מנוע עדיפה בירידה. ההנעה היא אחורית, כאשר קיימת אופציה לשתי מערכות הנעה כפולה, הראשונה אופציונאלית במנוע ה^קטן^, והיא בעלת יחס העברה בודד, כמקובל ברכבי פנאי. ואילו המערכת השניה מציעה שני יחסי העברה – גבוהה ונמוך. שתי התיבות מעבירות 52% מן הכוח לפנים ו-48% מן הכוח לאחור בנסיעה על הכביש. קרייזלר לא פרסמו מידות בהודעה הרשמית לעיתונות, אך מידות שפורסמו ברשת מיחסות לאספן ממדים הדומים לשל הטאהו/יוקון החדשים : גובה 189 ס^מ, רוחב 193 ס^מ, אורך 510 ס^מ ובסיס גלגלים של 303 ס^מ. מרווח גחון עומד על 22 ס^מ. קרייזלר מתגאים בתא המטען הגדול בקטגוריה כאשר שורת המושבים השלישית מקופלת – 1903 ליטר. מי שממש צריך להעביר דירות יוכל לקפל גם את השורה השניה... האספן יגיע לייצור בסתיו 2006 בארה^ב כמודל 2007.