מצטערים לגנוב לשטרסלר את הסלוגן, אבל זה בדיוק מה שמגדל מנסה לעשות למבוטחיה משרד המפקח על הביטוח קבע לאחרונה כי חברת הביטוח מגדל פעלה באופן לא חוקי כאשר פיצתה את מבוטחיה באופן חלקי על תיקונים שנעשו מחוץ לרשת מוסכי ההסדר של החברה. קביעת משרד המפקח על הביטוח נעשתה בעקבות פניה של איגוד המוסכים שטען כי מדובר בכפיה לא חוקית וניצול לא הוגן של כוחה של מגדל מול המוסכים והלקוחות. מקובל כיום כי לחברות הביטוח יש הסכמים עם מוסכים המעניקים לחברה הוזלות ניכרות בעלות התיקונים המבוצעים ברכבי המבוטחים, כאשר בד^כ מעודדת חברת הביטוח את לקוחותיה להשתמש במוסכים אלו בעזרת סכום השתתפות עצמית מוקטן. אולם חברת מגדל הלכה צעד אחד רחוק יותר, וכנראה מדי, והודיעה ללקוחותיה כי הם לא יהיו זכאים לפיצוי בגובה מלוא עלות התיקון, אלא אך ורק בגובה עלות התיקון במוסך ההסדר לפי תאור הנזק שנקבע ע^י שמאי החברה. יצוין כי אין זו הפעם הראשונה שעולות טענות כנגד נושא ^מוסכי ההסדר^ ושמאי הבית של חברות הביטוח. עיקר הטענות הן כי מחויבותם היא לחברת הביטוח ולא ללקוח, מה שיוצר פיתוי לתיקונים ברמה נמוכה והערכות שמאי לא שלמות. קביעת משרד המפקח היא, כאמור, שפעולת חברת הביטוח מגדל אינה חוקית ועליה לפצות את לקוחותיה במלוא עלות התיקון, גם אם בוצע מחוץ למוסך ההסדר ואיגוד המוסכים, שיזם את הפניה למפקח, מזכיר גם כי כל מבוטח רשאי להזמין שמאי מטעמו במקרה תאונה וממליץ על כך בחום.