נסיון-הראלי העשיר של קרלוס סיינז הוכיח את עצמו שוב, עם נצחון שני ברציפות רגע לפני המעבר לאפריקה. למרות שהסטייג' השני (והאחרון) באירופה היה הארוך ביותר עד היום מחוץ לאפריקה, 116 ק^מ, כולם יודעים שהמרחקים בהם מדובר הם עדיין כסף קטן לעומת מה שמצפה למתחרים החל מהיום. הפערים בין המובילים היו שוב זניחים, כאשר בין עשרים הראשונים מבדילים כ-8 דקות בלבד: האקשן האמיתי יתחיל היום במרוקו בסטייג' השלישי, עם 314 ק^מ מדודים ואורך כללי של 672 ק^מ. מאחורי סיינז היה זה תורה של קבוצת מיצובישי לחגוג, עם ארבעה מתוך שישה הראשונים; המהיר בין נהגי מיצובישי היה לוק אלפאנד, שסיים 25 שניות אחרי המוביל. סטפן פטרהנסל המשיך לשמור על קצב רגוע יחסית וסיים שישי, עוד שתי דקות מאחור. אנשי X-רייד ממשיכים להפריע לקבוצות-המפעל הגדולות, כאשר הפעם היה זה תורו של נאסר אל-עטייה ב-X3 להצטיין: הוא סיים שלישי. קרלוס סוזה בניסאן הצליח שוב להתברג לעשיריה הראשונה, הפעם במקום השביעי. ואילו המצטיין בקבוצת שלסר היה הפעם תיירי מניילדי הותיק, שהקדים במקום אחד את הבוס שלו כאשר דורג 15. את האקשן האמיתי על המסלול סיפקו המשאיות: שתיים מהן התהפכו בסטייג', כאשר השניה חוסמת לחלוטין את המסלול אחרי שעברו שמונת המתחרים הראשונים. כתוצאה מכך קיבלו כל שאר הצוותים זמן הזהה לזה של הצוות שהגיע שמיני. דירוג מצטבר – מכוניות 1. סיינז (פולקסווגן) 2. אלפאנד (מיצובישי), 3:45+ ד' 3. רומה (מיצובישי), 4:14+ 4. סאבי (פולקסווגן), 4:22+ 5. סוזה (ניסאן), 4:32+ 6. מסואוקה (מיצובישי), 5:35+ 7. קליינשמידט (פולקסווגן), 5:49+ 8. אל-עטייה (ב.מ.וו), 6:42+ 9. פטרהנסל (מיצובישי), 6:47+ 10. שישרי (ב.מ.וו), 6:47+