ידיעה זו עודכנה לאחר שהתקבלה טבלת התוצאות המלאה. 450,000 מכוניות מ-33 יצרנים נטלו חלק בסקר (ואולי יותר נכון לומר חקר) אמינות שערכה חברת Warranty Direct, המספקת שירותי אחריות בתשלום למכוניות יד-שניה. הסקר כלל מכוניות בגיל 3 ומעלה, בבריטניה ובארה^ב. הנתונים מייצגים את מספר התקלות המדווחות בממוצע, באחוזים, לכל יצרן. יש להסתייג כאן ולציין כי אין התייחסות למספר הקילומטרים הממוצע לכל מותג, אשר מהווה כמובן גורם משפיע וחשוב. אין גם מידע לגבי סוגי וחומרת התקלות, אך בכל מקרה מדובר בתקלות אשר חייבו את טיפול החברה המעניקה את האחריות. מאזדה נטלה את המקום הראשון עם 8.04 אחוזי תקלות, כשהונדה צמודה אליה עם 8.9% וטויוטה במקום השלישי, אך בפער ניכר. השליטה היפנית ברורה עם 7 מ-8 המקומות הראשונים, כאשר סוזוקי הוא המותג היפני היחיד מחוץ לעשיריה הראשונה, במקום 15. גם מותגי קוריאה זכו להצלחה נאה: קאיה נטלה במפתיע את המקום החמישי עם תוצאה שאינה רחוקה מזו של טויוטה ומיצובישי, שהקדימו אותה, וטובה משל לקסוס (!!), בעלת היסטוריה של דירוגים גבוהים ומקומות ראשונים בסקרים מסוג זה, שהסתפקה במקום שמיני. מותגי קוריאה האחרים, דייהו (שמופיעה כאן בשם זה ולא כשברולט) ויונדאי, סיימו גם הם במחצית העליונה. מיני הוא המותג האירופי הראשון ברשימה במקום תשיעי ואחריו – וכאן מן הסתם יורמו כמה גבות – סיטרואן. גם פיז'ו מדורגת גבוה יחסית, מקום 13, ורק רנו תואמת את התדמית הצרפתית עם מקום 29. לעומת זאת, מפתיע לגלות את סקודה הרחק למטה בטבלה, במקום 25. כל מותגי היוקרה אירופיים השיגו תוצאות מאכזבות: פורשה דורגה 16 וכל היתר נמצאים במחצית התחתונה – ב.מ.וו במקום 18 (מקום אחד אחרי פיאט!), מרצדס במקום 20, וולוו 22, יגואר 24 ואודי – 27 מתוך 33 המותגים. בתחתית הרשימה אין הפתעות כאשר אלפא-רומיאו, סאאב, לנד רובר וג'יפ מפגינות שכיחות תקלות גבוה פי חמישה ויותר משל מאזדה... התוצאות המלאות מופיעות בתמונה התחתונה משמאל. 10 המותגים האמינים (לפי מס' תקלות ממוצע) 1. מאזדה, 8.04% 2. הונדה, 8.9% 3. טויוטה, 15.8% 4. מיצובישי, 17.0% 5. קאיה, 17.4% 6. סובארו, 18.5% 7. ניסאן, 18.9% 8. לקסוס, 20.1% 9. מיני, 21.9% 10. סיטרואן, 26.0%