זוכרים את הקרייזלר אימפריאל, הקונספט המזעזע מהשנה שעברה בעזרתו ניסו קרייזלר להראות שגם הם יכולים לייצר מפלצת-פאר מגודלת? האימפריאל פחות או יותר גרם למסך המחשב שלנו לכבות את עצמו כשפתחנו את התמונות שלו בפוטושופ אחרי שהוצג בתערוכת דטרויט 2006, ותכנת הוורד פשוט סירבה לשמור את המסמך כשניסינו לכתוב עליו. עכשיו, בתערוכת דטרויט 2007, חוזר רכב תצוגה של קרייזלר ומזכיר לנו כי יש המשכיות לטעם האמריקני הידוע לשמצה. ממש לא ברור מה ניסתה קרייזלר להראות עם הנאסאו (Nassau), מכונית הקונספט הטרייה שלה, אבל התוצאה, שוב, קצת כואבת בעיניים. במבט ראשון נראית הנאסאו כמו האצ'בק קומפקטית עם צורה קצת מוזרה – עד שבודקים במפרט ורואים שהחישוקים שלה הם בקוטר "22. הסיבה שהם לא נראים מוגזמים בתמונות היא שהמכונית הזאת פשוט ענקית: היא יושבת על פלטפורמה של 300C, עם בסיס גלגלים של 3.05 מ' ואורך כללי של 4.98... עזבו, נקרא לזה חמישה מטרים. המשקל המוצהר הוא מעל שני טון, ואת הבהמה מניע V8 'המי' בנפח 6.1 ל'. בדיקה קצת יותר מקרוב – היינו מוותרים, אבל אין ברירה, עבודה זו עבודה – מראה כי הנאסאו היא בעלת תצורה שפעם היתה פופולרית אצל האמריקנים, מה שמכונה 'הארדטופ': גג קשיח וארבע דלתות, אך ללא קורת B. בכך מתקבלת תחושה אוורירית בתא הנוסעים, שנעזרת על-ידי משטחי הזכוכית הגדלים בגג. ואגב, למרות שהיא נראית האצ'בק, היא לא – אין דלת אחורית נוספת, אלא רק פתח לתא המטען כמו בכל סדאן מהשורה. קרייזלר מגדירים אותה כ'קופה 4 דלתות', וטוענים שהיא מזכירה את תצורת ה-Shooting Brake הבריטית, שהיתה מעין גרסת סטיישן לקופה 2 דלתות. אנחנו ממש לא רואים את הדמיון וחושבים שהאמירה הזאת קצת מעליבה לשוטינג-ברייקס אמיתיים כמו הרילייאנט סימיטר. האם יש לנו משהו טוב לומר על הנאסאו? כן. טוב שזה רק קונספט.