הפיז'ו 207 הוצגה לראשונה לפני כשנה, ללא גרסה ספורטיבית אך עם כוונה להציג אחת כזו בהמשך. לפני מספר חודשים סיפרנו לכם על ה-207GT, גרסת ספורט-לייט, וציינו כי גרסת העל שתיקרא RC (או GTI, תלוי היכן) תוצג בעתיד. עכשיו אנחנו יכולים לספר כי ה-207 הבכירה בהיצע תשתמש בגרסה החזקה של מנוע ה-1.6 ל' טורבו, שפותח בשיתוף פעולה בין ב.מ.וו לפיז'ו, המוכר לנו מהמיני קופר S החדשה ומוצע בגרסה חלשה ב-207 GT המוזכרת לעיל. כמו במיני החמה, גם כאן המנוע מספק 175 כ^ס ו-24.5 קג^מ שיכולים לעלות ל-26.5 קג^מ בהגדשת יתר (overboost) לזמן קצר. ביצועים? 0-100 ב-7.1 שניות ומהירות מרבית של 220 קמ^ש. לשם השוואה, גרסת ה-RC של ה-206, שהשתמשה במנוע 2.0 אטמוספרי עם 180 כ^ס, הגיעה למאה קמ^ש ב-7.5 ש' ולמהירות מרבית של 225 קמ^ש. מהתמונה הבודדת שדלפה לרשת ניתן להתרשם כי עיצובה של ה-207 החמה לא אגרסיבי במיוחד, בהשוואה לגרסאות הרגילות של ה-207 ובטח בהשוואה למתחרותיה, הקליאו ספורט והאופל קורסה OPC האגרסיביות; אם כי מבחינת נתוני תאוצה, במאוץ הקלאסי ל-100 קמ^ש היא ממוקמת בניהן (6.9 ש' לקליאו ו-7.2 לאופל). ה-207 RC תוצג (ככל הנראה) בתערוכת ז'נבה שתיפתח בשביעי במרץ, פרטים מלאים יפורסמו בהמשך.