ב-19 בינואר תיפתח תערוכת הרכב ה-39 של מונטריאול – תערוכה אנונימית בהרבה מהאחיות הדרומיות יותר – דטרויט, לוס-אנג'לס או ניו-יורק. אבל הפעם תוצג שם מכונית ששווה התייחסות – קונספט מכונית העל הקנדית הראשונה. המכונית תקרא ^Pléthore^, מביתHTT Locus Technologies^ ^ – כנראה הדגמה של חוש ההומור הקנדי המפורסם, לנו קשה לדמיין מישהו מפנטז על ^לוקוס^ (שלא בהקשר של מסעדת דגים) או על פלטורה (^גודש יתר, עודף נוזלים בגוף, בעיקר דם^ – מילון morfix)... המכונית עוצבה על ידי Luc Chartrand, ומשיגה את המשקל הקל בזכות מבנה על טהרת סיבי הפחמן (^קרבון^ בלשון העם). חובבי הטריוויה האקזוטית יזהו מיד את המקור לתצורת הישיבה – נהג מלפנים, עם שדה ראיה לא מופרע ושני נוסעים מעט מאחוריו – נכון, ה-F1 האגדית של מקלארן. היצרן טוען כי תצורת ישיבה זו גם מרווח חסר תקדים לנוסעים, שיכולים להתנשא לגובה של שני מטרים ועדיין להרגיש בנוח. ועכשיו למספרים – מנוע V8 מרכזי בנפח 8.2 ל' מספק בגרסת הבסיס 750 כ^ס, אולם הממהרים (העשירים) יכולים להזמין גרסה מחוזקת שמוסיפה למאזן 550 כ^ס - 1300 כ^ס בסך הכל, המשודכים לתיבת הילוכים ידנית. המהירות המרבית מעט מאכזבת – 330 קמ^ש בלבד (וכן, אנחנו יודעים שזה קצת לא שפוי לחבר את ^בלבד^ ל-^330 קמ^ש^ בהקשר של רכב...) – האמת שציפינו לנתון מהירות מרבית מעט מרשים יותר בהתחשב בנתון ההספק. המחיר, אם שאלתם (מעט מוזר שיש אחד לרכב קונספט) מתחיל מ-330 אלף דולר קנדי, כמיליון ו-200 אלף ש^ח, לפני מיסים.