הנה זה קורה שוב. עוד לא הספקנו להתאושש מהקאפארו T1, והנה עוד מכונית-על (המונח הזה מתחיל להיות קצת שחוק, לא?) קוטלת-עולם מבצבצת ובאה. הפעם מדובר בחברה בשם Barabus (לא לבלבל עם בראבוס הגרמנית, כמובן), שפיתחה בהחבא ובמשך שנים את ה-TKR – מכונית ספורט קיצונית עם ביצועים שיגרמו לבוגאטי ויירון להתחבא בצד מבושה. המפרט, כרגיל, אקזוטי וכולל שילדה ומרכב העשויים כולם מסיבי פחמן. את כוח ההנעה מספק מנוע V8 בנפח 7 ליטרים – אנו מנחשים שבבסיסו זהו מנוע ה-LS2 של הקורבט Z06 – אשר קיבל צמד מגדשי טורבו כדי להפיק 1,005 כ"ס. המשקל לא מוצהר וגם ממדים טרם פורסמו, אבל יש כבר הצהרות לגבי ביצועים: 0 ל-60 מייל/שעה ב-1.67 שניות (!!), ומהירות מירבית של 435 קמ"ש. משום מה יש לנו הרגשה שאלו נתונים תיאורטיים בלבד, בשלב זה – בתערוכה הוצגה אמנם מכונית שלמה, אך לא ברור אם מדובר באבטיפוס מתפקד. חלום? הצהרות יומרניות ללא כיסוי? אל תהיו בטוחים. באראבוס מקבלת הזמנות מרגע חשיפת המכונית בלונדון, וטוענת כי המסירות יחלו בתוך ארבעה חודשים – קצת אופטימי, בהתחשב בהעדר מפרט מלא או תמונות של המכונית באתר החברה. קצב הייצור המתוכנן הוא כ-100 מכוניות בשנה, מה ששוב נראה אופטימי מאד עבור מכונית מסוג זה ולאור תג המחיר של 360,000 ליש"ט. הפאגאני זונדה הנהדרת והזולה יותר, למשל, נמכרת בקצב של 10 מכוניות לשנה בערך. סימני שאלה נוספים עולים מאחר ובאתר של באראבוס חסר מידע אודות החברה עצמה; למיטב הבנתנו החברה בריטית אך הייצור יתבצע באיטליה, פרט למנוע שייוצר בבריטניה.