רנו וול-סאטיס, מכונית הסלון הלא-שגרתית של היצרן הצרפתי שהושקה בשנת 01' בתערוכת ז'נבה, מקבלת את מנוע הדיזל החדש של החברה, עליו סיפרנו לכם בעבר. המנוע, בנפח 2.0 ל', מוצע בשתי גרסאות הספק, 150 ו-175 כ"ס עם מומנט של 34.7 קג"מ ו-36.7 קג"מ בהתאמה. שתי הגרסאות מצוידות במסנן חלקיקים כסטנדרט ומשודכות לתיבת הילוכים ידנית משושת הילוכים. מנוע הדיזל הגדול, V6 בנפח 3.0 ל', עודכן קלות אף הוא והוא מספק עכשיו 180 כ"ס, שיפור של 3 כ"ס צנועים. המומנט, לעומת זאת, צמח בשיעור ניכר יותר: מ-35.7 קג"מ ל-40.8 קג"מ. המנוע ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת שישה יחסי העברה, שעוזרת לוול סאטיס להגיע ל-100 קמ"ש תוך 10.4 ש' ולצריכת דלק משולבת של 11.5 ק"מ לליטר סולר – אבל עדיין לא עוזרת לה לעלות לארץ.