השבועון הבריטי אוטוקאר עורך מדי שנה מבחן שכבר הפך למעין מוסד: האצה מעמידה למהירות של 100 מייל לשעה, ובלימה מיידית עד לעצירה. מדי שנה נבחר לקט מייצג של מכוניות ספורטיביות מכל הסוגים, על פי רוב מכוניות חדשות שהושקו במהלך השנה האחרונה או כאלו שטרם נבחנו בעבר; אלו מחולקות לסגמנטים שונים, החל מהאצ'בק חמות מהמנין וכלה במכוניות-על יקרות או חיות-מסלול שדופות שבוקשי ניתן להגדירן חוקיות. השנה השתתפה במבחן, לראשונה, הבוגאטי ויירון – וניצחה בפער גדול, תוך שהיא קובעת את התוצאה הטובה ביותר למכונית סדרתית בתולדות מבחני אוטוקאר ויורדת לראשונה במבחנים הללו מתחת לסף עשר שניות (אם כי היא עדיין רחוקה כמחצית השניה מהשיא הטרי של אולטימה). הויירון הוכיחה שהיא יודעת לא רק להאיץ יותר טוב מכל מתחרותיה – מה שלא היה מוטל בספק – אלא גם לבלום היטב, למרות משקלה הרב. ל-60 מייל לשעה הגיעה הויירון בתוך 2.8 שניות, ל-100 מייל/שעה ב-5.5 שניות – בשני המקרים רק שתי עשיריות לאט יותר מהאולטימה GTR שוברת-השיא. במקום השני סיימה אריאל אטום, מכונית מינימליסטית חשופה שמחירה הוא שבריר ממחירה של הוויירון. האטום, בגרסתה הסדרתית החזקה ביותר (מנוע בעל מגדש-על ו-300 כ"ס, משקל פחות מ-500 ק"ג) השיגה זמן עגול של 11.0 שניות. בין המכוניות ה"נורמליות" (דהיינו, אלו שלא עולות מיליון אירו או דורשות נגרר כדי להסיען למסלול) קבעה פורשה 911 טורבו החדשה זמן של 12.50 שנ', יותר משניה מהר יותר מלמבורגיני גאיארדו. הקורבט Z06 השתוותה לאסקארי KZ1 האולטרא-אקזוטית עם תוצאה של 13.80, כשהב.מ.וו M6 מפגרת עוד יותר משניה מאחור. בדו-קרב הפרטי בין פורשה קאימאן לב.מ.וו Z4 M רודסטר היה ידה של הב.מ.וו על העליונה, 15.95 שנ' לעומת 16.46. כדי לספק אמת מידה נכלל גם אופנוע במבחן, סוזוקי GSX-R1000, אשר הקדים את כל המכוניות האחרות – אך לא את הויירון, והסתפק בזמן כולל של 10.70 שניות. נתוני הביניים שלו לא נמסרו, אך במבחן של 2004 בו נכלל דגם קודם של האופנוע, הוא האיץ אמנם מהר יותר עד 100 מייל לשעה, 5.03 שנ', אך זמן הבלימה שלו היה ארוך משמעותית. עוד הובאה למבחן מכונית מירוץ חד-מושבית מסדרת ה-A1, עם 550 כ"ס ומשקל של 695 ק"ג, וזו אכן היתה מהירה מהוויירון עם תוצאה של 8.4 שניות.