אנשי בראבוס קובעים את השיא העולמי עם ה'רוקט' במסלול הניסויים בנארדו, איטליה:

מהירות הקסימה את בני האדם מאז ומתמיד. בתחילה התחרו בריצה, אח"כ ברכיבה על סוסים, גמלים ואפילו יענים. אבל מאז שהומצא המנוע שוקדים בני אדם מכל העולם על מכונות שינועו יותר ויותר מהר – בים, באוויר וביבשה. הפעם אנו לא עוסקים בשוברת שיאים יעודית, כזו שהקשר בינה לבין מכונית מן השורה מסתכם במספר הגלגלים, אלא במכונית המיועדת לכביש. קבלו את ה"רוקט" של בראבוס, שיאנית העולם החדשה במהירות למכוניות סדאן (להבדיל ממכוניות על דו או תלת מושביות).
מדובר בגרסה משופרת בייצור מוגבל על בסיס ה-CLS של מרצדס, היצרן החביב על הסנדא. אלא שכאן אנשי בראבוס הלכו באמת עד הסוף – בחרטום ה-CLS הושתלה גרסה משופרת של מנוע ה-V12 כפול המגדשים של מרצדס, שאינו מוצע כרגיל ב-CLS. ומכיוון שהחמש מאות ומשהו כ"ס שמציע המנוע המקורי חלושים מדי, הגדילו בבראבוס את הנפח ל-6,223 סמ"ק ע"י הגדלת מהלך וקוטר הבוכנות. השקיעו.
כדי לוודא שהמנוע ינשום כמו שצריך, הוחלפו שני מגדשי הטורבו המקוריים בשניים בעלי קוטר, וספיקה, מוגדלים; מערכת האינטרקולר שופרה; גלי הזיזים הוחלפו ב"חמים" יותר וכמובן שגם סעפת היניקה והפליטה זכו לטיפול אוהב. בסוף כל התהליך מפיק המנוע 730 כ"ס ב-5,100 סל"ד ומומנט של 112 קג"מ החל מ-2,100 סל"ד, לאחר שהוגבל מ-134.5 קג"מ בשל מגבלות תיבת ההילוכים. כל זה לא מונע ממנו לעמוד בתקנות זיהום האוויר יורו 4...
כל ההספק הזה מועבר לגלגלים האחוריים, בלבד, בעזרת דיפרנציאל ננעל מתוצרת בראבוס. התוצאה היא תאוצה למאה ב-4 שניות, הגעה למאתיים תוך 10.5 שניות (קצת פחות ממה שלוקח למשפחתית ממוצעת להגיע למאה) ו-300 קמ"ש יושגו תוך קצת פחות מחצי דקה – 29.5 שניות למען הדיוק. כן, הרקטה של בראבוס חוצה את גבול ה-300, ואפילו בקלות. גרסת הכביש אומנם מוגבלת ל-350 קמ"ש (מהירות שפויה ובטוחה לכל הדעות, מזל שאנשי בראבוס כל כך אחראים), אבל לאחר הסרת המגבלות הצליחה הרקטה, בניסוי שנערך במסלול נארדו, להגיע למהירות של 362.4 קמ"ש, וזה כבר שיא עולמי חדש. מדובר במהירות הגבוהה ביותר שנמדדה למכונית סדאן, ושיפור של יותר מ-12 קמ"ש לעומת השיא הקודם, שהוחזק ע"י מרצדס E מצוידת בגרסה אחרת של אותו מנוע, גם היא מבית בראבוס, כמובן.
תמורת 348,000 היורו שתשלמו עבור הרוקט (סכום שיכול להעמיד בחניה שלכם עדר קטן של פרארים ופורשה...) תקבלו יותר מסתם שיפורי מנוע – החבילה כוללת גם בולמים מיוחדים מתוצרת בילשטיין, בהם ניתן לכוון את עוצמות השיכוך כמו גם את גובה המרכב; בלמים קרמיים מלפנים בקוטר 375 מ"מ עם קליפר בעל לא פחות מתריסר(!) בוכנות, מאחור הסתפקו אנשי החברה בדיסקים מאווררים ומחוררים בקוטר 355 מ"מ ו"רק" שש בוכנות לקליפר; צמיגים במידות 255/35 מלפנים ו-285/30 מאחור וכמובן סט מקיף של חצאיות וספוילרים לשיפור ההצמדה והקטנת הגרר. יש גם ריפודים חדשים, נורות לד להארת החניה ושאר זוטות, אבל הרשימה פשוט ארוכה עד להעיק.