הקטגוריה הבינונית היא החשובה ביותר בארה"ב, וכוללת את המכוניות הפרטיות הנמכרות ביותר שם – טויוטה קאמרי והונדה אקורד, המשמשות כיעד קבוע ליצרנים האחרים. קרייזלר אינה יוצאת דופן בענין זה, והיא מיוצגת בפלח שוק זה בהצלחה נאה למדי עם הסברינג (המשווקת גם אצלנו) ואחותה התאומה, דודג' סטראטוס. עכשיו מציגה דודג' את הדור הבא של הסברינג, עם מנוע חדש ומודרני, גידול בממדים, ובעיקר – קפיצת מדרגה באבזור ובטכנולוגיית בידור ותקשורת. העיצוב מציג פרופורציות שונות לגמרי ממראה ה-Cab Forward הקודם, כאשר בולט הזנב המוגבה עם מכסה תא מטען קצר וחלון אחורי משופע; עם קצת דמיון ניתן לזהות בסברינג אלמנטים מרכב התצוגה Airflite מ-2003. בסיס הגלגלים גדל ב-2 ס"מ צנועים ל-276.5 ס"מ; האורך הכללי נותר ללא שינוי, 4.84 מ', אך הרוחב גדל בכ-2 ס"מ ובגובה התקבלה תוספת משמעותית של כ-11 ס"מ המבטיחים מרחב מחיה משופר לנוסעים. המיתלים הקדמיים נטשו את תצורת עצמות העצה הכפולות לטובת מקפרסון מקובלים יותר, עם מיתלים רב-חיבוריים מאחור. המנוע המרכזי בהיצע הוא 2.4 ל' 4 ציל' עם תזמון משתנה המוכר לנו – בגרסה חלשה יותר – מהיונדאי סונטה הנוכחית; זהו מנוע המוגדר כ-World Engine ומיוצר במפעל GEMA במישיגן המשותף לדיימלר-קרייזלר, מיצובישי ויונדאי. בסברינג מפיק המנוע 172 כ"ס. מנוע ה-2.7 ל' V6 הקיים בסברינג היוצאת יופיע בחדשה עם קצת פחות הספק, 190 כ"ס לעומת 200, לטובת מומנט מירבי שערכו לא השתנה אך המתקבל בסל"ד נמוך יותר, 4,000 לעומת 4,850. בשוק האמריקני בלבד יוצע גם מנוע V6 בנפח 3.5 ל' עם 235 כ"ס, אשר קיים (בגרסאות חזקות יותר) ב-300C ובעוד דגמי קרייזלר. עם מנוע זה מגיעה תיבה אוטומטית חדשה עם 6 הילוכים. מחוץ לארה"ב יוצע גם מנוע דיזל בנפח 2.0 ל' עם 140 כ"ס. כאמור, שדרוג מהותי חל בתחום האבזור, הבידור והתקשורת. במרכז העניינים עומדת מערכת ניווט ושמע משולבת מבית הרמון/קרדון, עם פיקוד קולי, כונן קשיח בנפח 20 ג'יגה הכולל בסיס מידע לזיהוי שירים ומבצעים, יכולת ליצור פלייליסטס וממשק USB; אפשרות הקלטת מזכרים קוליים באורך עד 3 דקות; רדיו לוויני (בארה"ב); תקשורת בלוטות' מובנית; ואפשרות למערכת בידור DVD לנוסעים האחוריים כולל צ'יינג'ר. וזו רק רשימה חלקית. עוד מציעה הסברינג תא הנוסעים כולל תאורת פנים מבוססת LED, מחזיקי כוסות מצוננים/מחוממים לפי הצורך, אפשרות למושבים מחוממים, אפשרות להתנעה מרחוק, ו-6 כריות אוויר כסטנדרד (אך בקרת יציבות/משיכה כאופציה בלבד). השיווק בארה"ב יחל ברבעון האחרון של 2006, ומחוץ לה – במחצית הראשונה של 2007.