מכונת המירוצים של אודי לא נעצרה בלה-מאן. ה-R10 מס' 8, נהוגה בידי פרנק ביילה, עמנואלה פירו ומרקו וורנר, חצתה את קו הסיום ראשונה אתמול לפנות ערב לאחר שהשלימה 380 הקפות, שיא חדש למירוץ המפרך – ונצחון ראשון אי-פעם, כמובן, למכונית-דיזל. האודי השניה, מס' 7, עם טום קריסטנסן, דינדו קאפלו ואלן מקניש, היתה מעט מהירה מאחותה אך סיימה שלישית, 13 הקפות אחרי המנצחת, לאחר שאיבדה קרוב לשעה בפיטס בשל תקלות שנבעו ברובן מהתנגשות תוך כדי עקיפת סמן אחורי מקטגורית GT1 האיטית יותר. צמד האודי נסעו זו בצד זו בהקפה האחרונה וחצו יחד את קו הסיום. מכוניות ה-R10 היו המהירות ביותר על המסלול, עם זמני הקפה מהירים ב-3-4 שניות מהבאות אחריהן – צמד הפסקרולו-ג'אד, מס' 16 ו-17. הפסקרולו מס' 17, שעל צוות נהגיה נמנה (זו השנה השניה) אס-הראלי סבסטיאן לואב, ניצלה את העיכובים של האודי מס' 7 וסיימה שניה, רק 4 הקפות אחרי המנצחת ותוך הפגנת אמינות גבוהה. הפסקורולו השניה סיימה חמישית לאחר תקלות-חשמל. יש לציין כי מכוניות האודי-דיזל נהנו לא רק ממהירות עדיפה אלא גם ממרווחי-תדלוק גדולים יותר מהמתחרות מונעות הבנזין; אחת מהן אף הצליחה להשלים 16 הקפות בין שתי עצירות תדלוק, שיא חדש לקטגוריית LMP1. בקטגוריית GT1 היוקרתית ניטש קרב עז בין צמד האסטון מרטין DBR9R לקורבט C6R האמריקנית. ההובלה התחלפה מספר פעמים עד שעתיים וחצי לפני הסיום, כאשר תקלת מצמד באסטון המובילה, מס' 009, אפשרה לקורבט ליטול סופית את המקום הראשון בקטגוריה (ורביעי מכובד מאד בדירוג הכללי). בסיום נאלצה אסטון להסתפק במקום השני בקטגוריה ושישי כללי עם המכונית השניה, שמספרה... 007.