מאז מותה של האספרי ז^ל נשארה לוטוס עם היצע דגמים מצומצם שכלל בעצם רק את האליז החביבה. אמנם האליז מוצעת בשפע גרסאות, מגרסת בסיס זולה ועד לגרסאות מסלול אימתניות בתוספת שלל מהדורות מיוחדות, אבל קשה להתקיים על בסיס דגם אחד. לפני מספר שנים פיתחה לוטוס מכונית שהייתה אמורה לרשת את האספרי, M250, אך התוכנית נגנזה משיקולים פיננסיים. עבר זמן, פרוטון קנתה את לוטוס והזרימה לה מזומנים חיוניים וכעת היא יכולה להרשות לעצמה להוסיף דגמים להיצע. היום חושפת לוטוס מכונית GT דו מושבית חדשה לחלוטין שנושאת את השם יורופה S – החייאת שם מן העבר ששירת מכונית קופה דו מושבית של לוטוס, Europa (ללא ה-S...) שיוצרה בין השנים 1965-1975. כמו המכונית המקורית, היורופה S מצוידת במנוע מרכזי, 2.0 ליטר עם מגדש טורבו (ככל הנראה מהאופל אסטרה) שמספק 200 כ^ס ב-5,400 סל^ד ומומנט של 26.8 קג^מ ב-4,200 סל^ד. בלוטוס גאים לציין ש-90% מהמומנט זמין כבר ב-2,000 סל^ד. 200 כ^ס אמנם לא נשמעים הרבה עבור מכונית GT ספורטיבית (או עבור מנוע שני ליטר מוגדש) אבל כשהמשקל עומד על פחות מטון (כ-300 ק^ג פחות ממשפחתית ממוצעת ואפילו מיאטה שוקלת 160 ק^ג יותר) העסק כבר נשמע אחרת. היורופה S מזנקת ל-100 קמ^ש בפחות משש שניות, כדי להגיע ל-160 קמ^ש היא צריכה 14 שניות, והמהירות המרבית עומדת על 225 קמ^ש. הגיר הינו ידני כמובן וההנעה אחורית כנדרש. בלוטוס מציגים את היורופה S כמכונית שימושית, מרווחת ומפוארת יותר מהאליז – יש תא מטען סביר, ריפודי עור ואפילו שתי כריות אויר כסטנדרט. ייצורה של האירופה S יחל בחודש יולי הקרוב והמחיר, אם תרצו להזמין, עומד על 33 אלף ליש^ט (5000 ליש^ט פחות מבוקסטר S, למשל). הצלחה של היורופה S יכולה להוביל את לוטוס להרחיב את היצע הדגמים עוד יותר, אנחנו בטוח לא נתנגד... וקצת פיקנטריה על היורופה המקורית: המנוע ותיבת ההילוכים נלקחו מרנו 16 (!), אך סובבו ב-180 מעלות כדי לקבל הנעה אחורית עם מנוע מרכזי. וכמו הוולוו P1800 של ^המלאך^, גם היורופה כיכבה בסדרת-טלביזיה בריטית פופולרית: ^הנוקמים^, שעל בסיסה נעשה הסרט בשם זה בכיכובה של אומה ת'ורמן.