בתערוכת פריז 2004 הציגה שברולט קונספט ל-SUV תחת השם S3X . החשיפה בפריז והממדים הצנועים יחסית בהשוואה לדגמי ה-SUV האמריקאים הבהירו שבכוונת שברולט ליצור SUV שיקלע לטעם האירופאי. לשברולט יש ניסיון רב בבניית רכבי SUV מגודלים אך אלו לא תואמים לטעם האירופאי. שברולט נעזרה בתכנון בחברת סוזוקי, אחת מבנות משפחת ג'נרל מוטורס, שלה יש ניסיון רב ברכבי שטח קטנים והרי התוצאה לפניכם. שברולט חושפת היום תמונה ראשונה ופרטים ראשונים אודות הקפטיבה (captiva) לקראת החשיפה המלאה בתערוכת ג'נבה הקרובה. הקפטיבה מתבססת על הפלטפורמה של הסוזוקי גרנד ויטארה החדשה שתשמש בעתיד גם את היורשת של האופל פרונטרה, אולם הממדים של הקפטיבה גדולים משמעותית מאלו של הגרנד ויטארה. הקפטיבה ארוכה ממנה ב-25 ס"מ (464 ס"מ), רחבה ב-4 ס"מ (185 ס"מ) וגבוהה ב-3 ס"מ (175 ס"מ) (נתון בסיס הגלגלים לא נחשף). ככל הנראה מצביעים הממדים המכובדים על כך ששברולט לא מוותרת גם על השוק האמריקאי. הקפטיבה תוצע עם הנעה כפולה או קדמית, וככל הנראה לא מחזיקים מתכנניה ביומרות מרחיקות לכת לגבי יכולת השטח. הקפטיבה תעשה שימוש בשני מנועי בנזין. 2.4 ליטר עם 150 כ"ס ו-3.2 ליטר V6 שהספקו לא נמסר. עבור השוק האירופאי יוצע, בפעם הראשונה במכוניות שברולט באירופה, מנוע טורבו דיזל מסילה משותפת בנפח 2 ליטרים ובהספק של 150 כ"ס. זהו מנוע חדש שפותח בשיתוף עם חברת VM האיטלקית ונגזרות שלו ימצאו את דרכן בעתיד גם לשברולט אופטרה. חידוש נוסף בקפטיבה הוא מערכת בקרת היציבות, שתותקן בפעם הראשונה בדגם אירופאי של שברולט. החשיפה מלאה של הקפטיבה תהיה, כאמור, בתערוכת ג'נבה הקרובה.