הדור החמישי של הגולף משווק בארץ מזה שנה, אולם עד עתה נמנעה צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן, מיבוא הגרסה הספורטיבית של הגולף, ה-GTI. עתה מודיעה צ'מפיון על תחילת היבוא הסדיר של ה-GTI בכל מגוון גרסאותיה – עם מרכב חמש או שלוש דלתות ועם תיבה ידנית או רובוטית (ה-DSG המוכרת והחביבה). המנוע, מיותר לציין, הוא הגרסה המוגדשת של מנוע השני ליטר FSI, או בשמו המלא – 2.0 TFSI, המפיק 200 כ^ס ו-28.4 קג^מ. שני הנתונים מופקים בסל^ד נמוך מהמקובל – ההספק ב-5,100 סל^ד והמומנט ב-1,800 סל^ד(!). התוצאה היא תאוצה למאה ב-7.2 שניות בגרסה הידנית, כאשר הגרסה הרובוטית מצליחה לקצץ שלוש עשיריות שניה מזמן זה. המהירות המרבית עומדת על 235 קמ^ש בשני המקרים. המחיר בארץ, הנעלם העיקרי בכל הסיפור, יתחיל ב-225,000 ש^ח למרכב בעל שלוש דלתות עם תיבה ידנית, ויגיע עד ל-250,000 ש^ח במרכב מחומש הדלתות עם התיבה הרובוטית. המחיר כולל כמובן את רמת הגימור הגבוהה ביותר בסדרת הגולף בתוספת פריט ייחודי ל-GTI – הגה שתחתיתו משוטחת בדומה למקובל במכוניות מרוץ (או באודי RS4). עכשיו צריך ללחוץ שה-GT החדשנית תגיע לארץ...