ספורט מוטורי, כידוע, כמעט ואיננו קיים בארצנו הקטנה. בכלל, התחום המוטורי כולו נראה במקומותינו, במקרים רבים, משל הייתה ישראל מדינת עולם שלישי לא מפותחת. אך בשנים האחרונות חלה התקדמות רבה בנושא, כאשר האינטרנט משחק במקרה זה תפקיד חשוב במאבק החובבים למען ההנאה מהנהיגה (ולעיתים אף נגד המדינה). מתוך אותה מדיה (כלומר, הרשת הגלובלית) צמח לו מועדון PSI וגדל למה שהוא היום – יותר מ-100 חברים רשומים וכ-1600 גולשים קבועים באתר המועדון. לציון סוף 2005 ומעט לפני בוא הגשמים, ארגנו חברי המועדון אירוע גדול ומרשים במתחם אימון הנהיגה הסמוך ל^יד לשריון^ בלטרון, אליו הגיעו מאות צופים ומשתתפים. מרכז ההתרחשויות באירוע הייתה הג'ימקאנה נושאת הפרסים בה השתתפו קרוב ל-40 מכוניות, רובן (אבל לא כולן) מדגמי פיז'ו וסיטרואן הספורטיביים (וגם אלו שלא). במהלך הג'ימקאנה, שהיא מפגן שליטה ברכב באזור התחום באמצעות קונוסים, עלו המשתתפים עם רכבם הפרטי למקצה אימון ולאחריו שני מקצי מדידת זמנים. עשרת הזמנים הטובים ביותר עלו לגמר והתחרו על מכונית מדגם פיז'ו 206 CC 2.0 שנתרמה לכבוד האירוע על ידי חברת לובינסקי, יבואנית פיז'ו וסיטרואן בישראל. בסיום הוכרזו הזוכים, כאשר אל המקום הראשון הגיע רוני שטרן (כן, החתום מעלה, וכן, היה מאוד קשה לנצח מתחרים כה חזקים, ותודה לכולם, ואני בעד שלום עולמי ועזרה לילדים רעבים באפריקה ובלה בלה בלה.. רגע, זה לא הנאום הנכון...). מאחוריו בדירוג (למען הדיווח העיתונאי המדויק אני מדגיש: מאחוריו) נמצאים קובי כהן וחן רוזן (והיכן שהוא רחוק מאחור נמצא גם און יעקובסון, עלי לציין, אבל הידית קפצה לו מהראשון, או שזה היה תירוץ אחר? (-; ). בנוסף לג'ימקאנה, ניתן היה לצפות באירוע במגוון מכוניות ממועדוני הרכב בישראל. מלבד מועדון PSI בהרכב מלא, נכחו באירוע שלל מכוניות ממועדון STI וכן תצוגת מכוניות שרירים אמריקאיות (שאף עלו למסלול להעלות עשן). גם מכוניות ראלי מקצועיות וקארטים מיוחדים עמדו לתצוגה ואף עלו על המסלול להמחשת יכולות. האירוע נוהל במקצועיות רבה בידי מנהלי וחברי מועדון PSI, כאשר על ארגון הג'ימקאנה היה מופקד מישל גדז' ועל מערכת הכריזה ניצב טל שביט ועודד את המתחרים (ואף לא חסך מהם את שב(י)טו, אם היה צורך). מנהלי PSI ג'רמי קרונין ודני אילניצקי, וכן כל חברי המועדון, מעוניינים להודות לכל אותם אנשים ולשאר התורמים להצלחת האירוע מתוך המועדון ומחוצה לו, בין הספונסרים לאירוע ומחלקי הפרסים ניתן למנות את חברת דוד לובינסקי בע^מ, PITSTOP, אוטו פאנל, גו-גז, פוינטר, NV RACING, CARSHOP, טריגו וכמובן מגזין אוטו. כמו-כן חולקו פרסים מבית שנפ מצברים ואלפא קארטינג הקריון. גילוי נאות – הח^מ איננו אובייקטיבי בכל הנוגע לאירוע מועדון PSI, שכן הוא המנצח בג'ימקאנה שנערכה באירוע זה (אבל גם אילו היה אובייקטיבי היה מפרגן, וכך גם כל משתתפי האירוע, כמדומני. כן יירבו אירועים כאלו!).