סדנת השיפורים הגרמנית ארדן (Arden), המתמחה בשיפור מכוניות מבית יגואר ולנד-רובר, חושפת את הגרסה שלה לריינג' רובר החדש שהושק לפני כעשרה חודשים. אנשי הסדנה בחרו כבסיס את מנוע ה-V8 בנפח 4.4 ליטר והוסיפו לו מגדש-על – שיטת דחיסה בה נעשה שימוש גם בגרסת השרירים הסדרתית של הריינג', אבל עם גרסה מעט קטנה יותר של המנוע, בנפח 4.2 ליטר. הוספת המגדש מעלה את ההספק מ-306 הסוסים המקוריים ל-480 כ^ס, כשהמומנט רושם שיפור יחסי דומה – מ-43.3 קג^מ ל-65 קג^מ. לאחר השיפור המשמעותי בנתוני ההספק והמומנט עומדים ביצועי הריינג, המכובדים למדי עוד במקור, על 250 קמ^ש מרביים ופחות מ-7 שניות במאוץ ל-100 קמ^ש. לא רע, אבל עדיין רחוק מלאיים על מלכת הביצועים של הקטגוריה – הקאיין של פורשה, שמגיעה ממצב עמידה ל-100 קמ^ש ב-5.6 שניות בלבד בגרסת הטורבו הסדרתית בעזרת 450 כ^ס ^בלבד^ (וכזכור יש גם גרסה עם 500 כ^ס...). גם הפאן הויזולאי של הריינג' לא הוזנח ע^י ארדן, כפי שניתן ללמוד מהתמונות, הטיפול כולל את הפריטים הסטנדרטיים – שבכה קדמית כוחנית מלפנים וחישוקי ^22 עטופי צמיגים גמדי-חתך לטובת המראה הכוחני, כאשר מהתמונות נראה כי הרכב זכה גם להנמכת מתלים אולם הדבר לא צוין במפורש. עיצוב הפנים של הריינג' זוכה גם הוא לטיפול מצד ארדן וללקוח המאושר ניתנת האופציה לבחירת העדפתו בסקאלת ספורט-אלגנט ולשלב עץ, קרבון ועור אלקנטרה- הכל בעיצוב ותפירה אישית כמובן. למרות שלא נראה שהחבילה מיועדת ללקוחות המתייחסים אל הריינג' כרכב שטח, לא זונחת ארדן את נושא השטח לחלוטין, וממגנת באופן מסיבי את המצנן שהתווסף במסגרת התקנת מגדש-העל על מנת לצמצם למינימום את סכנת הפגיעה בו בנסיעה בשטח.