פרארי מציגה בטוקיו מכונית קונספט מרהיבת עין תחת השם GG50. מכונית הקונספט עוצבה על ידי מעצב העל ג'יוג'יארו (Giugiaro), כמתנה לעצמו לכבוד 50 שנות עבודה כמעצב רכב ומכאן גם שמה. חרטום ה-GG50 מזכיר את ה-612 סקאגלייטי (Scaglietti), עליה היא מבוססת. אם כי בניגוד ל-612, ה-GG50 היא האצ'בק. אורכה 481 ס^מ, 9 ס^מ פחות מה-612 למרות שבסיס הגלגלים של השתיים זהה, כ-295 ס^מ. גובהה 124 ס^מ, 10 פחות מה-612. החלון הקדמי ממשיך לתוך הגג ומגיע כמעט עד לסופו. כדי למנוע סנוור, הזכוכית בגג משנה את שקיפותה בהתאם לכמות האור בחוץ. המנוע נלקח הישר מן ה-612: כנראה ש-540 כ^ס המופקים מ-5,748 סמ^ק ב-7,250 סל^ד, ומומנט העומד על 60 קג^מ ב-5,250 סל^ד הספיקו להם. פרארי לא מסרו נתוני תאוצה או מהירות מרבית. אנשי פרארי מתגאים בגודלו של תא המטען העומד על 500 ל' כאשר המושבים מקופלים. גדול יותר מתא המטען של טויטה קאמרי (אבל כאשר המושבים שלה אינם מקופלים). ללא קיפול המושבים נפח התא עומד על 240 ל'. ואנחנו תוהים כמה אנשים לא קנו פרארי עד היום בגלל נפח תא המטען... לצערנו כרגע ה-GG50 איננה מיועדת לייצור. אך עם זאת היא מראה את הקו העתידי של פרארי בדגמים הבאים. מי שבכל זאת ירצה לצפות ב-GG50 אחרי תערוכת טוקיו, יוכל לעשות זאת בטורין אשר באיטליה, כאשר היא ננהגת על ידי ג'יוג'יארו, שמתכוון להשתמש בה כרכבו האישי.